Feedback
I.D.: 54526358

Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt

Data publicarii
25.02.21 Exista 140.083 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
02.04.21
Pretul estimativ:
1.159.501,00 RON - 1.449.376,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini materiale COVID.docx
  2. anexa caiet sarcini materiale COVID.xlsx
  3. Acord-cadru furnizare materiale COVID si contract subsecvent.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei este acord cadru 16 luni si reprezenta furnizarea de echipamente de protectie pentru prevenirea răspândirii COVID-19, urmare situaţiei create la nivel naţional de către pandemia cu coronavirus, pentru prevenirea răspândirii COVID-19 si în vederea asigurării protecţiei personalului si a beneficiarilor asistatii social din cadrul DGASPC Neamt. Valoarea estimata minimala totala acord-cadru pentru cel...
Obiectul achizitiei este acord cadru 16 luni si reprezenta furnizarea de echipamente de protectie pentru prevenirea răspândirii COVID-19, urmare situaţiei create la nivel naţional de către pandemia cu coronavirus, pentru prevenirea răspândirii COVID-19 si în vederea asigurării protecţiei personalului si a beneficiarilor asistatii social din cadrul DGASPC Neamt. Valoarea estimata minimala totala acord-cadru pentru cele 9 loturi este de 1.159.501 lei iar valoarea estimata maximala totala este de 1.449.376 lei, care rezulta din insumarea valorilor celor 9 loturi. Contractele subsecvente cu valoarea cea mai mica vor fi cele lunare (cu valori egale). Celelalte contracte vor fi multiplu de luni, functie de fondurile alocate si necesitatile institutiei. Valorile minime si maxime estimate ale celui mai mic contract subsecvent (lunar): - pentru lotul nr.1 « Ochelari şi viziere protecţie faţă » valoarea estimată minimală este de 714 lei si valoarea estimată maximală este de 892 lei; - pentru lotul nr.2 « Manuşi de unică folosinţă din nitril » valoarea estimată minimală este de 7.630 lei şi valoarea estimată maximală este de 9.538 lei; - pentru lotul nr.3 « Echipament protecţie de unică folosinţă » valoarea estimată minimală este de 34.105 lei şi valoarea estimată maximală este de 42.631 lei; - pentru lotul nr.4 « Dezinfectant şi tablete dezinfectante » valoarea estimată minimală este de 11.227 lei si valoarea estimată maximală este de 14.033 lei; - pentru lotul nr.5 « Alcool sanitar » valoarea estimată minimală este de 1.352 lei şi valoarea estimată maximală este de 1.691 lei; - pentru lotul nr.6 « Măşti faciale de uz medical – tip II » valoarea estimată minimală este de 10.788 lei şi valoarea estimată maximală este de 13.484 lei; - pentru lotul nr.7 « Măşti faciale copii – tip II » valoarea estimată minimală este de 961 lei şi valoarea estimată maximală este de 1.201 lei; - pentru lotul nr.8 « Măşti de tip FFP2 » valoarea estimată minimală este de 3.838 lei şi valoarea estimată maximală este de 4.797 lei; - pentru lotul nr.9 « Halate bumbac cu mânecă lungă » valoarea estimată minimală este de 1.855 lei şi valoarea estimată maximală este de 2.319 lei. Valorile minime si maxime estimate ale celui mai mare contract subsecvent (6 luni): - pentru lotul nr.1 « Ochelari şi viziere protecţie faţă » valoarea estimată minimală este de 4.282 lei şi valoarea estimată maximală este de 5.353 lei; - pentru lotul nr.2 « Manuşi de unică folosinţă din nitril » valoarea estimată minimală este de 45.780 lei şi valoarea estimată maximală este de 57.225 lei; - pentru lotul nr.3 « Echipament protecţie de unică folosinţă » valoarea estimată minimală este de 204.631 lei şi valoarea estimată maximală este de 255.788 lei; - pentru lotul nr.4 « Dezinfectant şi tablete dezinfectante » valoarea estimată minimală este de 67.360 lei şi valoarea estimată maximală este de 84.200 lei; - pentru lotul nr.5 « Alcool sanitar » valoarea estimată minimală este de 8.114 lei şi valoarea estimată maximală este de 10.143 lei; - pentru lotul nr.6 « Măşti faciale de uz medical – tip II » valoarea estimată minimală este de 64.725 lei şi valoarea estimată maximală este de 80.906 lei; - pentru lotul nr.7 « Măşti faciale copii – tip II » valoarea estimată minimală este de 5.766 lei şi valoarea estimată maximală este de 7.208 lei; - pentru lotul nr.8 « Măşti de tip FFP2 » valoarea estimată minimală este de 23.025 lei şi valoarea estimată maximală este de 28.781 lei; - pentru lotul nr.9 « Halate bumbac cu mânecă lungă » valoarea estimată minimală este de 11.130 lei şi valoarea estimată maximală este de 13.913 lei. Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui acorduri-cadru prin combinarea unui lot sau a unor grupuri de loturi, in conformitate cu art.141, alin. 8 din Legea 98/2016 ‘’În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă are dreptul de a decide atribuirea contractului/contractelor prin reunirea mai multor loturi sau a tuturor loturilor şi atribuirea acestora aceluiaşi ofertant, dacă a precizat în anunţul de participare faptul că îşi rezervă dreptul de a face acest lucru şi a indicat loturile sau grupurile de loturi care pot fi reunite’’. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana in a 7 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor 10 .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 04.08.20
Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare de diverse produse alimentare la centrele din judeţ, aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt. 23.09.19
Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 05.05.22
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt