Feedback
I.D.: 10634160

ACORD CADRU FURNIZARE, INSTALAREA, PUNEREA IN FUNCTIUNE SI SERVICE ECHIPAMENTE MEDICALE DEPARTAMENT ATI SI DEPARTAMENT ENDOSCOPIE DIGESTIVA

Data publicarii
15.12.15 Exista 108.495 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 51410000-9 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
01.02.16
Pretul estimativ:
7.696.923,00 RON
Documente participare:
  1. 2-165038.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACORD CADRU 12 LUNI PRIVIND FURNIZAREA, INSTALAREA, PUNEREA IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE PENTRU DEPARTAMENTUL ATI SI DEPARTAMENTUL ENDOSCOPIE DIGESTIVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU FURNIZARE, INSTALAREA, PUNEREA IN FUNCTIUNE SI SERVICE ECHIPAMENTE MEDICALE DEPARTAMENT ATI SI DEPARTAMENT ENDOSCOPIE DIGESTIVA  
Acord-cadru furnizare, instalarea, punerea in functiune si service echipamente medicale Departament ATI si Departament endoscopie digestiva.  
Acord-cadru pentru 12 luni avand ca obiect furnizarea, instalarea, punerea in functiune si service in perioada de garantie a echipamentelor medicale pentru departamentul ATI si departamentul endoscopie digestiva  
Acord-cadru furnizare, instalare, punere in functiune si service echipamente medicale departament ATI si Departament Endoscopie Digestiva 01.02.16
ACORD CADRU PENTRU 12 LUNI AVAND CA OBIECT FURNIZAREA, INSTALAREA, PUNEREA IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE a APARATULUI PENTRU DIAGNOSTICUL AFECTIUNILOR HEPATICE 05.07.16
ACORD CADRU PENTRU 12 LUNI AVAND CA OBIECT FURNIZAREA, INSTALAREA, PUNEREA IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE a APARATULUI PENTRU DIAGNOSTICUL AFECTIUNILOR HEPATICE  
ACORD CADRU PENTRU 12 LUNI AVAND CA OBIECT FURNIZAREA, INSTALAREA, PUNEREA IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE PENTRU DEPARTAMENTUL ATI SI DEPARTAMENTUL ENDOSCOPIE DIGESTIVA  
Acord cadru de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie echipamente medicale pentru Saloane postoperator si ATI, mobilier medical si echipamente pentru diagnosticare. 21.11.14
Acord cadru de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie echipamente medicale pentru Saloane postoperator si ATI, mobilier medical si echipamente pentru diagnosticare.  
Acord cadru de furnizare a 3(trei) cazane ce deservesc centrala termică existentă în cadrul Unităţii Centrale a BCU Carol I, inclusiv asigurarea operaţiunilor cu titlu accesoriu, astfel: • dezasamblarea cazanelor actuale şi depozitarea acestora în incinta B.C.U "Carol I"; • instalarea noilor cazane, punerea în funcţiune a acestora, testarea lor şi efectuarea tuturor demersurilor pentru autorizarea acestora de către CNCIR, precum şi asigurarea suportului tehnic pe toată perioada derulării acordului cadru, inclusiv până la finalizarea implementării ultimului contract subsecvent 30.06.21