Acord-cadru de Furnizare îmbracaminte şi încălţăminte pentru urmatoarele loturi: LOT 1 – Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii (îmbrăcăminte de uz profesional, salopete de lucru, mănuşi de lucru, echipamente de protecţie) – Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti, LOT 2 - Articole de îmbrăcăminte - Centre Copii, Centre Adulţi cu Di...
Acord-cadru de Furnizare îmbracaminte şi încălţăminte pentru urmatoarele loturi: LOT 1 – Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii (îmbrăcăminte de uz profesional, salopete de lucru, mănuşi de lucru, echipamente de protecţie) – Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti, LOT 2 - Articole de îmbrăcăminte - Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti, LOT 3 - Articole de încălţăminte - Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Acordul-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 12 luni si are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitia de imbracaminte si incaltaminte, pentru beneficiarii din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Iasi. Cantitatile estimate minime si maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent sunt in caietul de sarcini.
Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini.
VALOAREA ESTIMATA ACORD-CADRU:
LOT 1: minim 6.241,00 lei si maxim 33.562,50 lei
LOT 2: minim 62.339,29 lei si maxim 637.278,50 lei
LOT 3: minim 21.954,00 lei si maxim 224.455,50 lei
Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 90.534,29 lei si maxim 895.296,50 lei
VALOAREA ESTIMATA CONTRACT SUBSECVENT:
LOT 1: minim 6.241,00 lei si maxim 17.785,50 lei
LOT 2: minim 62.339,29 lei si maxim 316.484,08 lei
LOT 3: minim 21.954,00 lei si maxim 115.574,00 lei
Valoarea estimata fara TVA contract subsecvent: minim 90.534,29 lei si maxim 449.843,58 lei.