Feedback
I.D.: 50580796

Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte

Data publicarii
15.10.20 Exista 215.097 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18000000-9
Termenul limita pentru depunere:
16.11.20
Pretul estimativ:
90.534,29 RON - 895.296,50 RON
Documente participare:
  1. Anexe la caietul de sarcini.pdf
  2. Caiet de sarcini imbracaminte si incaltaminte 2020.pdf
  3. FORMULARE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de Furnizare îmbracaminte şi încălţăminte pentru urmatoarele loturi: LOT 1 – Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii (îmbrăcăminte de uz profesional, salopete de lucru, mănuşi de lucru, echipamente de protecţie) – Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti, LOT 2 - Articole de îmbrăcăminte - Centre Copii, Centre Adulţi cu Di...
Acord-cadru de Furnizare îmbracaminte şi încălţăminte pentru urmatoarele loturi: LOT 1 – Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii (îmbrăcăminte de uz profesional, salopete de lucru, mănuşi de lucru, echipamente de protecţie) – Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti, LOT 2 - Articole de îmbrăcăminte - Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti, LOT 3 - Articole de încălţăminte - Centre Copii, Centre Adulţi cu Dizabilităţi şi Căminul pentru Persoane Vârstnice Mirceşti. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Acordul-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 12 luni si are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitia de imbracaminte si incaltaminte, pentru beneficiarii din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Iasi. Cantitatile estimate minime si maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent sunt in caietul de sarcini. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA ACORD-CADRU: LOT 1: minim 6.241,00 lei si maxim 33.562,50 lei LOT 2: minim 62.339,29 lei si maxim 637.278,50 lei LOT 3: minim 21.954,00 lei si maxim 224.455,50 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 90.534,29 lei si maxim 895.296,50 lei VALOAREA ESTIMATA CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: minim 6.241,00 lei si maxim 17.785,50 lei LOT 2: minim 62.339,29 lei si maxim 316.484,08 lei LOT 3: minim 21.954,00 lei si maxim 115.574,00 lei Valoarea estimata fara TVA contract subsecvent: minim 90.534,29 lei si maxim 449.843,58 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit, materiale igienico-sanitare pentru cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii, produse chimice, clor şi sodă caustică, produse de menaj, materiale consumabile şi cu caracter funcţional, produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar), produse de îngrijire – pentru copii şi adulţi - scutece de unică folosinţă şi articole de uz casnic 09.11.20
ACHIZITIE ARTICOLE TEXTILE DE UZ CASNIC 01.10.19
ACORD CADRU FURNIZARE Produse protecţie COVID 19 21.10.20
ACORD CADRU FURNIZARE Produse protecţie COVID 19  
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte  
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 31.03.22
ACORD-CADRU PENTRU SERVICII DE VIDANJARE FOSE SEPTICE ŞI DECOLMATARE LA REŢELELE DE CANALIZARE ŞI PUŢURI LA CENTRELE REZIDENŢIALE APARŢINÂND D.G.A.S.P.C. IAŞI 14.05.21
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE 10.08.20
Acord-cadru furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit, materiale igienico-sanitare pentru cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii, produse chimice, clor şi sodă caustică, produse de menaj, materiale consumabile şi cu caracter funcţional, produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar), produse de îngrijire – pentru copii şi adulţi - scutece de unică folosinţă şi articole de uz casnic  
Acord-cadru de Furnizare produse alimentare: Pâine albă feliată, pişcoturi, biscuiţi, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată şi produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie şi praf de copt