Feedback
I.D.: 48256643

Acord cadru furnizare hartie pentru fotocopiatoare format A4

Data publicarii
21.07.20 Exista 304.545 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5
Pretul estimativ:
554.964,00 RON - 554.964,00 RON
44.900,00 RON - 44.900,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru cu 1 operator economic. Durata acordului cadru: 11 luni începând de la data semnării contractului de către ambele părţi. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial sau ori de cate ori va fi necesar, in functie de fondurile bugetare alocate si necesitatile autoritatii contractante. -Cantitatea minima estimată a acordului cadru: 15.450 topu...
Acord cadru cu 1 operator economic. Durata acordului cadru: 11 luni începând de la data semnării contractului de către ambele părţi. Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui trimestrial sau ori de cate ori va fi necesar, in functie de fondurile bugetare alocate si necesitatile autoritatii contractante. -Cantitatea minima estimată a acordului cadru: 15.450 topuri. -Cantitatea maxima estimata a acordului cadru: 61.800 topuri. -Valoarea minima a acordului cadru: Valoarea estimată: 162.225,00 lei fără TVA . - Valoarea maxima a acordului cadru: Valoare estimata = 648.900,00 lei fara TVA. -Cantitatea minima estimata care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este: 1.000 topuri. - Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este : 15.450 topuri. - Valoarea celui mai mic contract subsecvent : Valoare estimata = 10.500,00 lei fara TVA. - Valoarea celui mai mare contract subsecvent : Valoare estimata = 162.225,00 lei fara TVA. Termenul pentru solicitarea de clarificări: până în a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor; Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări: a 3-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord Cadru de furnizare CARNE (PUI, PORC, VITA, OUA GAINA, PESTE)  
Acord-cadru de achizitie publica de produse: Conserve din pate de ficat 100 gr , Conserve din peste 120-170 gr , Croissant diverse sortimente , Făină de grâu albă tip 000 , Făină de grâu albă tip 650 , Făină de mălai , Griş , Gem de fructe 20 gr , Gem de fructe 1000 gr , Măsline , Miere 20 gr , Orez , Paste făinoase –fidea/tăieţei , Paste făinoase – cuş-cuş , Paste făinoase – scoici/spirale/penne , Paste făinoase – spaghete ,Ulei din floarea soarelui , Ulei din măsline , Zahăr tos , Zahar tos 10-20 grame  
Acord cadru de furnizare legume proaspete (Ardei gras, ardei iute, castraveti si ceapa rosie)  
Servicii inchiriere utilaje (excavator pe pneuri, repartizator mixturi asfaltice pe senile, incarcator frontal, cilindru compactor terasier) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 2 ani 23.11.22
"Servicii de intretinere, revizii si reparatii curente, inclusiv furnizare piese de schimb pentru autovehiculele si utilajele Sectiei Productiei din cadrul DRDP Cluj -Acord Cadru 1 an" 20.07.20
Colectarea, transportul şi depozitarea deşeurilor reţinute pe site şi a deşeurilor de la deznisipatoare din Staţia de Epurare a Apei Cluj-Napoca  
Acord cadru pentru produse alimentare: Legume, Fructe si Legume congelate  
Acord cadru pentru produse LACTATE (CASCAVAL, LAPTE, SMANTANA, BRANZA, IAURT, UNT)  
ACORD CADRU ACHIZITIE PRODUSE DE PANIFICATIE  
“Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt persoane si materiale pentru DRDP Cluj –Acord-cadru 2 ani" 11.04.22