Feedback
I.D.: 51190609

Acord-cadru furnizare echipamente de tehnică specială

Data publicarii
03.11.20 Exista 349.554 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32330000-5
Pretul estimativ:
342.800,00 RON - 342.800,00 RON
92.400,00 RON - 92.400,00 RON
273.000,00 RON - 273.000,00 RON
415.500,00 RON - 415.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Înregistrator audio-video disimulabil 4G, Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitate minimă acord cadru: 1 cpl. – valoare totală 85.700,00 lei; - cantitate maximă acord cadru: 4 cpl. – valoare totală 342.800,00 lei; Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care u...
1. Înregistrator audio-video disimulabil 4G, Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitate minimă acord cadru: 1 cpl. – valoare totală 85.700,00 lei; - cantitate maximă acord cadru: 4 cpl. – valoare totală 342.800,00 lei; Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: - cantitate minimă: 1 cpl. – valoare totală 85.700,00 lei; - cantitate maximă: 2 cpl. – valoare totală 171.400,00 lei; Termenul maxim de livrare: 30 zile de la semnarea contractului subsecvent. (în cazul în care se vor încheia contracte subsecvente după data de 01.11.2020, termenul maxim de livrare va fi stabilit în momentul încheierii contractului subsecvent, cu acordul părţilor, până la sfârşitul exerciţiului bugetar aferent anului 2020, respectiv 2021 pentru contractele subsecvente încheiate după 01.11.2021).. 2. Înregistrator audio-video disimulabil compact (cu acumulator încorporat), Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitate minimă acord cadru: 1 cpl. – valoare totală 23.100,00 lei; - cantitate maximă acord cadru: 4 cpl. – valoare totală 92.400,00 lei; Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: - cantitate minimă: 1 cpl. – valoare totală 23.100,00 lei; - cantitate maximă: 2 cpl. – valoare totală 46.200,00 lei; Termenul maxim de livrare: 30 zile de la semnarea contractului subsecvent. (în cazul în care se vor încheia contracte subsecvente după data de 01.11.2020, termenul maxim de livrare va fi stabilit în momentul încheierii contractului subsecvent, cu acordul părţilor, până la sfârşitul exerciţiului bugetar aferent anului 2020, respectiv 2021 pentru contractele subsecvente încheiate după 01.11.2021).. 3. Înregistrator audio-video disimulabil wi-fi, Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitate minimă acord cadru: 1 cpl. – valoare totală 54.600,00 lei; - cantitate maximă acord cadru: 5 cpl. – valoare totală 273.000,00 lei; Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: - cantitate minimă: 1 cpl. – valoare totală 54.600,00 lei; - cantitate maximă: 3 cpl. – valoare totală 163.800,00 lei; Termenul maxim de livrare: 30 zile de la semnarea contractului subsecvent. (în cazul în care se vor încheia contracte subsecvente după data de 01.11.2020, termenul maxim de livrare va fi stabilit în momentul încheierii contractului subsecvent, cu acordul părţilor, până la sfârşitul exerciţiului bugetar aferent anului 2020, respectiv 2021 pentru contractele subsecvente încheiate după 01.11.2021).. 4. Mini-înregistrator audio-video disimulabil, Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitate minimă acord cadru: 5 cpl. – valoare totală 138.500,00 lei; - cantitate maximă acord cadru: 15 cpl. – valoare totală 415.500,00 lei; Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: - cantitate minimă: 1 cpl. – valoare totală 27.700,00 lei; - cantitate maximă: 10 cpl. – valoare totală 277.000,00 lei; Termenul maxim de livrare: 30 zile de la semnarea contractului subsecvent. (în cazul în care se vor încheia contracte subsecvente după data de 01.11.2020, termenul maxim de livrare va fi stabilit în momentul încheierii contractului subsecvent, cu acordul părţilor, până la sfârşitul exerciţiului bugetar aferent anului 2020, respectiv 2021 pentru contractele subsecvente încheiate după 01.11.2021)..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru furnizare echipamente IT  
Acord cadru - Servicii de intretinere si reparare a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi direcţiile descentralizate  
SERVICII DE PROIECTARE PENTRU ELABORARE DE DOCUMENTAŢII TEHNICO - ECONOMICE  
Acord-cadru - Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi unităţi administrate  
Achizitiei de „Carburant auto - motorina” 31.07.18
Furnizare si ditributie de fructe si / sau legume, lapte si / sau produse lactate, si produse de panificatie pentru pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti, pentru anii şcolari 2018-2022 21.12.18
Acord cadru de furnizare pneuri pentru autovehicule  
Furnizare si ditributie de fructe si / sau legume, lapte si / sau produse lactate, si produse de panificatie pentru pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti, pentru anii şcolari 2018-2022  
Acord cadru de furnizare apa minerala naturala necarbogazeificata (plata) cu servicii accesorii de depozitare.  
Acord cadru de furnizare apa minerala naturala necarbogazeificata (plata) cu servicii accesorii de depozitare.