Feedback
I.D.: 38952395

ACORD CADRU FURNIZARE ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE MARE VIZIBILITATE SI UNIFORMA DE CEREMONII

Data publicarii
08.10.19 Exista 209.003 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Pretul estimativ:
289.098,00 RON - 318.073,00 RON
593.000,00 RON - 652.300,00 RON
482.500,00 RON - 530.750,00 RON
326.255,00 RON - 358.780,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie „Achiziţionarea de echipament individual de protecţie de mare vizibilitate al personalului de intervenţie din cadrul Serviciului de Ambulanţă Judetean Brasov şi uniformă de ceremonii”in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.-Acord cadru pentru o perioada de 48 luni.Valoarea estimata a acordului cadru fara tva :intre1690853.00 si 1859903.00 lei fara TVA structurata pe loturi a...
Obiectul achiziţiei îl constituie „Achiziţionarea de echipament individual de protecţie de mare vizibilitate al personalului de intervenţie din cadrul Serviciului de Ambulanţă Judetean Brasov şi uniformă de ceremonii”in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.-Acord cadru pentru o perioada de 48 luni.Valoarea estimata a acordului cadru fara tva :intre1690853.00 si 1859903.00 lei fara TVA structurata pe loturi astfel: Lot 1= intre 593000.00 lei fara tva si 652300.00 lei fara TVA Lot 2 = intre 482500.00 lei fara tva si 530750.00 lei fara TVA Lot3 = intre 326255.00 lei fara tva si 358780.00 lei fara TVA Lot 4 = intre 289098.00 lei fara tva si 318073.00lei fara TVA Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru sunt conform anexei 1 din caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime aferente contractelor subsecvente fiecarui lot al acordului cadru sunt conform anexei 2 din caietul de sarcini. Mentionam faptul ca in momentul implementarii la nivel national a sistemului centralizat de achizitii servicii efectuat de catre Ministerul Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizate,conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta nr.71/2012,contractul se reziliaza de drept. Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite : Contractele subsecvente se vor încheia în funcţie de necesităţile şi posibilităţile financiare ale autorităţii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru (48 LUNI). Frecventa contractelor :se vor incheia lunar, trimestrial, semestrial, sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru(48 luni) Atentie: Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din Fisa de Date, respectiv 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valoarea estimata pentru primul contract subsecvent :intre 717905.00 lei si 835955.00 lei fara tva Lot 1= intre 237000.00 lei fara tva si 260700.00 lei fara TVA Lot 2 = intre 221250.00 lei fara tva si 243375.00 lei fara TVA Lot3 = intre 143755.00 lei fara tva si 158030.00 lei fara TVA Lot 4 = intre 115900.00 lei fara tva si 173850.00 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu