Furnizare MATERIALE SANITARE, CONSUMABILE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE conform Caietului de sarcini, necesare bunei desfăşurări a activităţii medicale din cadrul Spitalului, in conditiile pandemiei cu COVID-19, cu incheierea unui acord-cadru cu reluarea competitiei pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici.
Pentru produsele cuprinse in Anexa 10 transmisa in aplicatia MySmis, aferenta proiectului POIM – Axa 9.1....
Furnizare MATERIALE SANITARE, CONSUMABILE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE conform Caietului de sarcini, necesare bunei desfăşurări a activităţii medicale din cadrul Spitalului, in conditiile pandemiei cu COVID-19, cu incheierea unui acord-cadru cu reluarea competitiei pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici.
Pentru produsele cuprinse in Anexa 10 transmisa in aplicatia MySmis, aferenta proiectului POIM – Axa 9.1. si a Cererii de finantare inregistratata in MYSMIS pentru proiectul cu fonduri europene nerambursabile AXA PRIORITARA 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, 9.1. COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19, respectiv loturile 2-46 din cadrul prezentei proceduri, avand in vedere ca fondurile vor fi asigurate dupa aprobarea cererrii de finantare a proiectului cu fonduri europene nerambursabile AXA PRIORITARA 9 precizam ca incheierea contractelor subsecvente de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie din fondurile POIM, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contracte subsecvente cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a NU incheia contracte subsecvente pentru loturile 2-46, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 10 zile.