Feedback
I.D.: 30337645

Acord cadru furnizare de produse de morarit si produse de panificatie la centrele din judeţ, aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt.

Data publicarii
23.08.18 Exista 107.358 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15810000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.09.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1013700.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acordului-cadru este achizitionarea de produse de morarit si produse de panificatie in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Durata acordului cadru: 18 luni, respectiv 01.11.2018-30.04.2020. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente lunar, trimestriale/semestriale, dupa caz alte perioade, in functie de necesitati si fondurile...
Scopul acordului-cadru este achizitionarea de produse de morarit si produse de panificatie in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Durata acordului cadru: 18 luni, respectiv 01.11.2018-30.04.2020. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente lunar, trimestriale/semestriale, dupa caz alte perioade, in functie de necesitati si fondurile bugetare existente, prin solicitare scrisa din partea autoritatii contractante , in cf cu art 108, alin. 3 din Hotararea nr.395/2016. Pe toata perioada derularii acordului cadru,operatorul economic semnatar, are obligatia mentinerii conditiilor tehnice si financiare stabilite in acordul cadru. Cantitatile prevazute in caietul de sarcini, sunt orientative si nu constituie obligatie contractuala. Aceaste cantitati au fost estimate dupa cum urmeaza: cele maximale au fost stabilite tinand cont de nivelul consumului din anii anteriori, iar cele minimale s-au construit tinand cont de tendinta de reducere a numarului de copii institutionalizati, prin reintegrarea/integrarea in familie a copiilor din centrele de plasament. Valoarea totala estimata a acordului-cadru pentru cele 2 loturi este de minim 249838 lei si o valoare estimata maximala totala de 416396 lei , care rezulta din insumarea valorilor pentru cele 2 loturi. Valorile minime si maxime estimate ale celui mai mic contract subsecvent (lunar) s-au calculat pornind de la consumurile medii lunare estimate, astfel : - pentru lotul nr.1 « produse de morarit, amidon si produse de amilacee », valoarea estimata minimala este de 4877 lei si valoarea estimata maximala este de 8128 lei . -pentru lotul nr.2 « paine si produse de panificatie», valoarea estimata minimala este de 9003 lei si valoarea estimata maximala este de 15006 lei . Valorile minime si maxime estimate ale celui mai mare contract subsecvent (9 luni) sunt: - pentru lotul nr.1 « produse de morarit, amidon si produse de amilacee », valoarea estimata minimala este de 43889 lei si valoarea estimata maximala este de 73149 lei -pentru lotul nr.2 « paine si produse de panificatie», valoarea estimata minimala este de 81030 lei si valoarea estimata maximala este de 135050 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt 02.04.21
Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 04.08.20
Acord cadru furnizare de diverse produse alimentare la centrele din judeţ, aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt. 23.09.19
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 05.05.22
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 09.05.22