Feedback
I.D.: 58662563

Acord-cadru furnizare conserve pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5

Data publicarii
09.07.21 Exista 913.588 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15331400-1
Termenul limita pentru depunere:
11.08.21
Pretul estimativ:
1.749,60 RON - 1.500.549,20 RON
Documente participare:
  1. Formulare conserve.pdf
  2. CAIET SARCINI CONSERVE.pdf
  3. Instructiuni conserve.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 48 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante şi de fondurile aprobate cu această destinaţie astfel: • primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2021; • cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2022-31.12...
Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 48 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante şi de fondurile aprobate cu această destinaţie astfel: • primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2021; • cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2022-31.12.2022; • al treilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023; • al patrulea contract subsecvent va fi incheiat pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024; • al cincelea contract subsecvent va fi incheiat de la data de 01.01.2025 până la încheierea acordului cadru pe 48 de lunni; Autoritatea contractantă intenţionează să încheie minim 5 contract subsecvente - maxim 15 contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante si fondurile alocate. Valoarea estimată totală a achiziţiei: - Valoare maximă Acord-Cadru – 1.500.549,20 lei fără TVA (48 luni); - Valoare minimă Acord-Cadru – 1.749.60 lei fără TVA; - Valoarea estimată maximă a celui mai mare contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni -375.137.30 lei fără TVA (12 luni); - Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent – 1.749.60 lei fără TVA. Cantităţile minime si maxime aferente acordului-cadru sunt conform Anexei I la Caietul de sarcini Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II). Ultimul contract poate depăşi durata de valabilitate a acordului -cadru. Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SICAP, în termen care se va situa cu cel mult 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu