Feedback
I.D.: 75760827

Acord cadru - Furnizare cartuşe toner şi cilindri (pentru imprimante, copiatoare si multifunctionale) pentru Consiliul Judetean Giurgiu

Data publicarii
28.11.22 Exista 18.182 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
21.12.22
Pretul estimativ:
804.320,00 RON - 804.320,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.11.22 Publicat la 08.12.22 Publicat la 14.12.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Încheierea unui acord cadru în perioada : 01.01.2023 – 31.12.2024 prin care să se asigure necesarul cartuşe toner şi cilindri (pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale) pentru Consiliul Judeţean Giurgiu. Încheierea de contracte subsecvente (prin care să se asigure necesarul de cartuşe toner şi cilindri (pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale) pentru Consiliul Judeţean Giurgiu) după cum urmează: ...
Încheierea unui acord cadru în perioada : 01.01.2023 – 31.12.2024 prin care să se asigure necesarul cartuşe toner şi cilindri (pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale) pentru Consiliul Judeţean Giurgiu. Încheierea de contracte subsecvente (prin care să se asigure necesarul de cartuşe toner şi cilindri (pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale) pentru Consiliul Judeţean Giurgiu) după cum urmează: -01.01.2023 - 31.03.2023 -01.04.2023 - 31.12.2023 -01.01.2024 - 31.03.2024 -01.04.2023 - 31.12.2024 Această frecvenţă poate suporta modificări în funcţie de necesităţile ce pot apărea pe parcursul derulării acordului cadru. Cartuşe toner - COD CPV: 30125100 – 2 - Cartuşe toner (pentru imprimante, copiatoare şi multifunctionale) Valoarea maximă estimată fără TVA, a achiziţiei : 684.800,00 lei fără TVA Valoarea minimă estimată fără TVA, a achiziţiei : 372.400,00 lei fără TVA Valoarea maximă estimată fără TVA/ 9luni, a achiziţiei : 256.800,00 lei fără TVA Valoarea minimă estimată, fără TVA/ 9luni a achiziţiei : 139.650,00 lei fără TVA Conform Anexei 1. Cilindri - COD CPV: 30124000 - 4 - Cilindri (pentru imprimante, copiatoare şi multifunctionale) Valoarea maximă estimată fără TVA, a achiziţiei : 119.520,00 lei fără TVA Valoarea minimă estimată fără TVA, a achiziţiei : 69.800,00 lei fără TVA Valoarea maximă estimată fără TVA/ 9luni, a achiziţiei : 50.220,00 lei fără TVA Valoarea minimă estimată, fără TVA/ 9luni a achiziţiei : 28.875,00 lei fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru Furnizare Lotul nr. 1 - hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică A3 şi A4 (pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale Lotul nr. 2 - cartuşe toner (pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale) Lotul nr. 3 - cilindri (pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale) Lotul nr. 4 - papetărie 19.02.19
Acord cadru Furnizare hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică A3 şi A4 (pentru imprimante, copiatoare şi multifuncţionale) si articole de papetarie, in perioada 01.01.2020 - 31.12.2021  
Acord -cadru pentru achiziţia de Articole de papetarie pentru perioada 01.04.2022 - 31.03.2026 02.03.22
Servicii de pază şi protecţie pentru perioada 01.01.2021 – 31.12.2024  
Acord cadru - Furnizare cartuşe toner şi cilindri (pentru imprimante, copiatoare si multifunctionale) pentru Consiliul Judetean Giurgiu  
Furnizarea şi distribuţia de lapte UHT pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judetul Giurgiu, in perioada 07.09.2020 – 16.06.2023, pentru Lotul 1 - Zona 1 – Municipiul Giurgiu  
Furnizarea fructelor - mere, lapte de consum fără adaos de lapte praf - lapte UHT şi produse de panificaţie – corn/baton şi covrigi simpli/biscuiţi uscaţi în cadrul Programului pentru şcoli, in perioada ianuarie 2024 – iunie 2027  
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură pentru instantele judecatoresti de pe raza judetului Giurgiu (Tribunalul Giurgiu, Judecătoria Giurgiu şi Judecătoria Bolintin Vale).  
Contract paza la sediul DSVSA GIURGIU 11.04.23
Asistenta D-Smart - D.G.A.S.P.C. Giurgiu