Feedback
I.D.: 91637064

Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt

Data publicarii
11.01.24 Exista 109.660 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15890000 15110000 15130000 15500000 15820000 15870000 03222100 03222300 03221000 03212100 15200000 15330000 15600000 15810000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va incheia acord cadru cu un singur operator economic, Toate documentele vor fi incarcate pe SICAP semnate electronic cu semnatura electronica extensa cu ajutorul unui certificat digital calificat. Autoritatea contractanta recurge la impartirea pe loturi a procedurii pentru incurajarea participarii IMM-urilor la procedura de atribuire, cf art.141 alin.(2) din Legea nr.98/2016. Val. estimată fara TVA m...
Se va incheia acord cadru cu un singur operator economic, Toate documentele vor fi incarcate pe SICAP semnate electronic cu semnatura electronica extensa cu ajutorul unui certificat digital calificat. Autoritatea contractanta recurge la impartirea pe loturi a procedurii pentru incurajarea participarii IMM-urilor la procedura de atribuire, cf art.141 alin.(2) din Legea nr.98/2016. Val. estimată fara TVA minimală totală acord-cadru pentru 14 loturi de 3.723.144 lei și o valoare estimată maximală de 7.446.287 lei, care rezultă din însumarea valorilor celor 14 loturi.Val. min. și max. estimate fara TVA ale celui mai mic contract subsecvent (lunar):-lot nr.1- val. min. este 24.110 lei și val. max. este 48.220 lei;-lot nr.2- val. min. este 14.408 lei și val. max. 31.065 lei ;-lot nr.3- val. min. este 26.672 lei și val. max. este 53.344 lei;-lot nr.4- val. min. este 6.846 lei și val. max. este 13.693 lei ;-lot nr.5- val. min. este 19.318 lei și val.max. este 38.636 lei;-lot nr.6- val. min. este 2.996 lei și val. max. este 5.992 lei;-lot nr.7- val. min. este 4.395 lei și val. max. este 8.790 lei ;-lot nr.8- val. min. este 3.281 lei și val. max. este 6.562 lei;-lot nr.9- val. min. este 9.933 lei și val.max. este 19.866 lei;-lot nr.10- val. min. este 3.098 lei și val. max. este 6.196 lei ;-lot nr.11- val. min. este 3.888 lei și val. max. este 7.775 lei ;-lot nr.12- val. min. este 12.829 lei și val. max. este 25.659 lei ;-lot nr.13- val. min. este 9.313 lei și val. max. este 18.627 lei ;-lot nr.14- val. min. este 12.918 lei și val. max. este 25.837 lei, Valorile minime și maxime estimate fara TVA ale celui mai mare contract subsecvent (9 luni):-lot nr.1- val. min. este 216.992 lei și val. max. este 433.984 lei ;-lot nr.2- val. min. este 129.668 lei și val. max. este 279.587 lei ;-lot nr.3- val. min. este 240.050 lei și val. max. este 480.099 lei ;-lot nr.4- val. min. este 61.617 lei și val. max. este 123.233 lei ;-lot nr.5- val. min. este 173.861 lei și val. max. este 347.723 lei ;-lot nr.6- val. min. este 26.965 lei și val. max. este 53.931 lei ;-lot nr.7 val. min. este 39.556 lei și val. max. este 79.113 lei ;- lot nr.8 val. min. este de 29.528 lei și val. max de 59.056 lei;- lot nr.9 val. min. este de 89.397 lei și val. max este de 178.795 lei --lot nr.10, val. min. este de 27.881 lei și val. max este de 55.763 lei -lot nr.11 val. min. este de 34.988 lei și val. max este de 69.975 lei -lot nr.12 val. min este de 115.464 lei și val. max este de 230.928 lei -lot nr.13 val. min este de 83.820 lei și val max este de 167.641 lei --lot nr.14 val. min este de 116.266 lei și val. max este de 232.532 lei Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Contractele subsecvente cu valoarea cea mai mica vor fi cele lunare (cu valori egale). Celelalte contracte vor fi multiplu de luni, in functie de fondurile alocate si necesitatile institutie.Autoritatea contractantă stabilește termenele pentru depunerea ofertelor, cf Legii 98/2016 cu luarea în considerare și respectarea termenelor necesare ANAP pentru efectuarea controlului ex-ante cf OUG nr.98/2017 și a normelor metodologice . In baza dispozițiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, să se stabilească următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 05.05.22
Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 04.08.20
Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt 02.04.21
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PIESE DE SCHIMB PENTRU VEHICULE DIN FAMILIA ROMAN, ARO, U 650  
ACORD CADRU SUBSTANTE FARMACEUTICE si Diverse medicamente  
Achizitionarea de uleiuri, unsori, lubrifianti si lichide special pentru tehnica auto 27.07.17