Acord cadru de furnizare : Lot 1 - Articole textile de uz casnic COPII,
Lot 2 - Articole textile de uz casnic ADULŢI,
Lot 3 - Covoare, preşuri, carpete, feţe de masă, perdele, draperii, jaluzele, storuri, perne COPII
Lot 4 - Covoare, preşuri, carpete, feţe de masă, perdele, draperii, jaluzele, storuri, perne ADULŢI
Lot 5 - Diverse articole textile, diverse ţesături, doc, pânză, şnururi, curele, plusate; diverse frânghii, ...
Acord cadru de furnizare : Lot 1 - Articole textile de uz casnic COPII,
Lot 2 - Articole textile de uz casnic ADULŢI,
Lot 3 - Covoare, preşuri, carpete, feţe de masă, perdele, draperii, jaluzele, storuri, perne COPII
Lot 4 - Covoare, preşuri, carpete, feţe de masă, perdele, draperii, jaluzele, storuri, perne ADULŢI
Lot 5 - Diverse articole textile, diverse ţesături, doc, pânză, şnururi, curele, plusate; diverse frânghii, funii, sfori şi plase COPII
Lot 6 - Diverse articole textile, diverse ţesături, doc, pânză, şnururi, curele, plusate; diverse frânghii, funii, sfori şi plase ADULŢI,.
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare in a 2-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor