Feedback
I.D.: 32469660

ACORD-CADRU FURNIZARE ALIMENTE PENTRU CANTINA SOCIALA CAMPINA PE PERIOADA 01.01.2019-30.06.2020

Data publicarii
05.12.18 Exista 193.221 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15100000-9
Termenul limita pentru depunere:
17.12.18
Pretul estimativ:
875.856,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1030108.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este încheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru Cantina de ajutor social Campina, strada Ecaterina Teodoroiu, nr.34. , pentru perioada 01.01.2019-30.06.2020. Cantitatile minime si maxime ale acordurilor-cadru pe fiecare lot in parte, se regasesc in Anexele nr.2 la caietele de sarcini. Se vor încheia acorduri-cadru pe urmatoarele perioade: Lotul nr.1 – Lapte si produse din lapte – 01.05...
Obiectul achiziţiei este încheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru Cantina de ajutor social Campina, strada Ecaterina Teodoroiu, nr.34. , pentru perioada 01.01.2019-30.06.2020. Cantitatile minime si maxime ale acordurilor-cadru pe fiecare lot in parte, se regasesc in Anexele nr.2 la caietele de sarcini. Se vor încheia acorduri-cadru pe urmatoarele perioade: Lotul nr.1 – Lapte si produse din lapte – 01.05.2019—30.06.2020 - Contract subsecvent nr.1 – 8 luni - Contract subsecvent nr.2 – 6 luni Lotul nr. 2 – Paine, produse de morarit si produse conexe – 01.01.2019-30.06.2020 - Contract subsecvent nr.1 – 12 luni - Contract subsecvent nr.2 – 6 luni Lotul nr. 3 – Carne si produse din carne - 01.01.2019-30.06.2020 - Contract subsecvent nr.1 – 12 luni - Contract subsecvent nr.2 – 6 luni Lotul nr. 4 – Legume si zarzavaturi proaspete/congelate - 01.01.2019-30.06.2020 - Contract subsecvent nr.1 – 12 luni - Contract subsecvent nr.2 – 6 luni Lotul nr. 5 – Zahar, ulei, diverse conserve si condimente - 01.05.2019—30.06.2020 - Contract subsecvent nr.1 – 8 luni - Contract subsecvent nr.2 – 6 luni Lotul nr. 6 – Oua - 01.01.2019-30.06.2020 - Contract subsecvent nr.1 – 12 luni - Contract subsecvent nr.2 – 6 luni In conformitate cu prevederile art. 160 alin (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participare la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 cu modficiarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare este de 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD-CADRU FURNIZARE ALIMENTE PENTRU CANTINA SOCIALA CAMPINA PE PERIOADA 01.01.2019-30.06.2020  
ACORD-CADRU FURNIZARE ALIMENTE PENTRU CANTINA SOCIALA CAMPINA PE PERIOADA 01.07.2020-31.12.2021 25.05.20
ACORD-CADRU FURNIZARE ALIMENTE PENTRU CANTINA SOCIALA CAMPINA PE PERIOADA 01.07.2020-31.12.2021  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE PENTRU CAMINUL DE BATRANI LOT 1 – carne si produse din carne, LOT 2 – legume congelate, LOT 3 – lactate si produse obtinute din lapte, LOT 4 – legume, fructe si cereale, LOT 5 – condimente, LOT 6 – borcane si conserve, LOT 7 – diverse alimente, LOT 8 – peste, LOT 9-paine  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE PENTRU CAMINUL DE BATRANI LOT 1 – carne si produse din carne, LOT 2 – legume congelate, LOT 3 – lactate si produse obtinute din lapte, LOT 4 – legume, fructe si cereale, LOT 5 – condimente, LOT 6 – borcane si conserve, LOT 7 – diverse alimente, LOT 8 – peste, LOT 9-paine 04.06.18
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: - LOT 1 - produse de panificatie si patiserie; - LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente. - LOT 9 - peste si preparate din peste. 30.08.21
ACORD -CADRU DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE TELEFONIE MOBILA, SERVICII DE INTERNET, TELEFONIE FIXA SI TELEVIZIUNE DIGITALA 22.08.18
SERVICII DE CADASTRU ŞI TOPOGRAFIE PREVĂZUTE DE LEGISLAŢIA SPECIFICĂ ÎN DOMENIU PENTRU BUNURILE IMOBILE DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT DEŢINUTE DE MUNICIPIUL CÂMPINA 01.10.18
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: - LOT 1 - produse de panificatie si patiserie; - LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente; - LOT 9 - peste si preparate din peste. 27.08.20
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE PENTRU CANTINA SOCIALA: LOT 1 – produse de panificatie si patiserie , LOT 2 – carne si preparate din carne, LOT 3 – lapte si preparate din lapte , LOT 4 - legume congelate , LOT 5 – produse si derivate din cereale, LOT 6 – conserve, LOT 7 – legume, LOT 8 – diverse alimente.