Feedback
I.D.: 31692032

Acord cadru FURNIZARE ALIMENTE (morcovi, păstârnac, hrean, ceapă, usturoi, varză, cartofi) pentru o perioadă de 7 luni, necesare pentru perioada de iarnă.

Data publicarii
30.10.18 Exista 31.017 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03221110-0
Termenul limita pentru depunere:
09.11.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1023387.zip
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Penitenciarul Miercurea Ciuc va încheia acorduri cadru de furnizare ALIMENTE (morcovi, păstârnac, hrean, ceapă, usturoi, varză, cartofi) pentru o perioadă de 7 luni, necesare pentru perioada de iarnă cu maxim 3 operatori economici. Achiziţia se demarează în baza referatului de necesitate 42328 din 05.10.2018, ce cuprinde următoarele loturi/produse: Lot1 cpv 03221110-0 (voc. supl 03221112-4)– Morcovi - codul unic de i...
I. Penitenciarul Miercurea Ciuc va încheia acorduri cadru de furnizare ALIMENTE (morcovi, păstârnac, hrean, ceapă, usturoi, varză, cartofi) pentru o perioadă de 7 luni, necesare pentru perioada de iarnă cu maxim 3 operatori economici. Achiziţia se demarează în baza referatului de necesitate 42328 din 05.10.2018, ce cuprinde următoarele loturi/produse: Lot1 cpv 03221110-0 (voc. supl 03221112-4)– Morcovi - codul unic de identificare 4245631/2018/114; Lot 2 cpv 03221110-0– Păstârnac rădăcină - codul unic de identificare 4245631/2018/114; Lot 3 cpv 03221110-0– Hrean - codul unic de identificare 4245631/2018/114; Lot 4cpv 03221110-0 (voc. supl 03221113-1)– Ceapă uscată – codul unic de identificare 4245631/2018/114;Lot 5 cpv 03221110-0– Usturoi uscat -codul unic de identificare 4245631/2018/114; Lot 6 cpv 03221300-9 - Varză pentru murat - codul unic de identificare 4245631/2018/115;Lot 7 cpv 03212100-1 - Cartofi toamnă - codul unic de identificare 4245631/2018/113 Cont. sub. se vor încheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au preţul cel mai scăzut pentru produsele alimentare (loturile) câştigate la acordul cadru în funcţie de necesităţi.Informaţii legate de reluarea competiţiei: Primul contract subsecvent şi următoarele contractele subsecvente încheiate în perioada de valabilitate a ofertei se vor semna fără reluarea competiţiei având în vedere art. 118, alin. 1 lit. c) din Legea 98/2016 cu ofertantul câştigător al acordului-cadru care a ofertat cel mai mic preţ total pentru întreaga cantitate maximă a lotului respectiv. Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va realiza prin reluarea competiţiei. Elementul care face obiectul reluării competiţiei este PREŢUL. Criteriul de atribuire pentru stabilirea OpEc căruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: preţul cel mai scăzut. În cazurile prevăzute la art. 118 alin. (1) lit. c), Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 2 zile înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORDULUI CADRU DE FURNIZARE (amelioratori, ameliorator fără sare, boia de ardei, piper, foi de dafin, carne de pasăre, carne de porc semi-grasă, drojdie, mere, ouă de găină, pâine semi-albă, salam, cârnaţi, slănină crudă, slănină afumată) pentru o perioadă de 12 luni. 29.03.19
Acord cadru Furnizare ALIMENTE (cartofi, ceapa, varza alba vara, morcovi) pe o perioada de 6 luni conform CAIETELOR DE SARCINI ATASATE 03.04.18
Acord cadru Furnizare ALIMENTE (cartofi, ceapa, varza alba vara, morcovi) pe o perioada de 6 luni conform CAIETELOR DE SARCINI ATASATE  
Acorduri cadru pentru 24 produse alimentare (amelioratori, amelioratori fără sare, boia de ardei, piper, foi de dafin, cimbru, usturoi granulat, carne pasăre, ceapă uscată, mere, varză, gogonele, ouă de găină, pâine de grâu semialbă, salam, cârnaţi, pate de ficat, morcovi, mărar uscat, hrean, sare comestibilă, slănină crudă, slănină afumată, usturoi) pentru o perioadă de 12 luni. 07.08.20
Acorduri cadru pentru produse alimentare (cartofi, ceapă uscată, gogonele, morcovi, varză) pentru o perioadă de 6 luni 15.10.19
Acord cadru FURNIZARE ALIMENTE (morcovi, păstârnac, hrean, ceapă, usturoi, varză, cartofi) pentru o perioadă de 7 luni, necesare pentru perioada de iarnă.  
Încheierea unor acorduri cadru cu reluarea competiţiei pentru produse alimentare (Lot 1 CARTOFI şi Lot 2 CARNE DE PORC SEMIGRASĂ) pentru o perioadă de 12 luni. 04.02.20
Furnizare energie electrica MT si JT pentru HARVIZ S.A. 25.05.20
Servicii de audit extern pentru proiectul ECHIPAMENTE IT PENTRU SCOALA DIN COMUNA SÂNDOMINIC, JUDEŢU  
Servicii de audit extern pentru proiectul ECHIPAMENTE IT PENTRU SCOALA DIN COMUNA SÂNDOMINIC, JUDEŢU