Feedback
I.D.: 34990657

ACORD -CADRU furnizare ALIMENTE in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman

Data publicarii
03.04.19 Exista 154.058 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
07.05.19
Pretul estimativ:
1.418.460,70 RON - 1.418.460,70 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1010407.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACORD – CADRU furnizare alimente necesare bunei functionari a Centrelor din subordinea DAS Roman. ALIMENTELE au fost impartite in 13 loturi. Acord cadru cu maxim 2 operatori economici.Durata acordului- cadru : 12 luni Valoarea maxima estimata (lei fara TVA) a acordului cadru pentru fiecare lot: LOT 1 - Oua = 35.080,00 lei ; LOT 2 - Legume, fructe, si fructe cu coaja = 190.841,20 lei; LOT 3 - Carne si produse din carne de p...
ACORD – CADRU furnizare alimente necesare bunei functionari a Centrelor din subordinea DAS Roman. ALIMENTELE au fost impartite in 13 loturi. Acord cadru cu maxim 2 operatori economici.Durata acordului- cadru : 12 luni Valoarea maxima estimata (lei fara TVA) a acordului cadru pentru fiecare lot: LOT 1 - Oua = 35.080,00 lei ; LOT 2 - Legume, fructe, si fructe cu coaja = 190.841,20 lei; LOT 3 - Carne si produse din carne de pasare = 111.480,00 lei ; LOT 4 - Carne si produse din carne de porc si vita = 99.650,00 lei ; LOT 5- Preparate din carne de pasare, porc ,vita si miel = 251.017,50 lei; LOT 6- Peşte preparat şi conserve de peşte = 70.057,00 lei; LOT 7- Fructe si legume transformate = 134.690,00 lei ; LOT8 - Uleiuri şi grăsimi animale sau vegetale = 27.888,00 lei; LOT9 - Lapte si Produse lactate = 194.395,00 lei; LOT 10 - Produse de morărit, amidon ,produse amilacee si paste fainoase,diverse = 61.955,00 lei; LOT11-Produse de panificatie, patiserie si cofetarie = 113.320,00 lei ; LOT12-Condimente si mirodenii, bauturi nealcoolice, diverse produse alimentare = 66.859,00 lei; LOT13-Zahar, ciocolata , cacao si produse zaharoase, dulciuri = 61.228,00 lei. Valoarea maxima estimata (lei fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului cadru: -in cadrul LOTULUI 1 = 17.540,00 lei ; -in cadrul LOTULUI 2 = 95.420,60 lei; -in cadrul LOTULUI 3 = 55.740,00 lei; -in cadrul LOTULUI 4 = 49.825,00 lei ; -in cadrul LOTULUI 5 = 125.508,75 lei; -in cadrul LOTULUI 6 = 35.028,50,00 lei; -in cadrul LOTULUI 7 = 67.345,00 lei; -in cadrul LOTULUI 8 = 13.944,00 lei; -in cadrul LOTULUI 9 = 97.197,50,00 lei; -in cadrul LOTULUI 10 = 30.977,50 lei; -in cadrul LOTULUI 11 = 56.660,00 lei; -in cadrul LOTULUI 12 = 33.429,50 lei; -in cadrul LOTULUI 13 = 30.614,00 lei. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente ce urmeaza a fi atribuite sunt in functie de fondurile alocate si de necesitatile autoritatii contratante. Vor fi minimum 2 maximum 12 contracte subsecvente. Cantitatile minime si maxime estimative pentru fiecare lot in parte se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 13 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU - furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 06.05.21
ACORD CADRU FURNIZARE ALIMENTE in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 08.05.20
ACORD-CADRU de furnizare avand ca obiect ALIMENTE in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman.  
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 09.05.22
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 09.05.23
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 31.05.24
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman 31.05.24
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman  
ACORD CADRU furnizare alimente in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman  
ACORD-CADRU de furnizare avand ca obiect ALIMENTE in vederea asigurarii hranei zilnice necesare beneficiarilor din Centrele sociale aflate in subordinea Directiei de Asistenta Sociala Roman. 06.08.18