Feedback
I.D.: 75823595

ACORD CADRU FURNIZARE ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE

Data publicarii
30.11.22 Exista 85.464 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30100000-0
Termenul limita pentru depunere:
12.12.22
Pretul estimativ:
95.185,90 RON - 942.836,50 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1166164.pdf
  2. Model ac-cs aceesorii de birou.pdf
  3. instructiuni pt ofertanti aceesorii de birou.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de furnizare : materiale cu caracter funcţional pentru ateliere ocupaţionale, accesorii de birou, capsatoare, perforatoare, articole de papetărie, bibliorafturi, mape de corespondenţă, registre, registre contabile, formulare şi alte articole imprimate de papetărie după cum urmează: LOT 1 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 2 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTIC...
Acord-cadru de furnizare : materiale cu caracter funcţional pentru ateliere ocupaţionale, accesorii de birou, capsatoare, perforatoare, articole de papetărie, bibliorafturi, mape de corespondenţă, registre, registre contabile, formulare şi alte articole imprimate de papetărie după cum urmează: LOT 1 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 2 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ; LOT 3– REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE; Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu