Feedback
I.D.: 75322510

ACORD CADRU FURNIZARE "CARTOFI, LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA"

Data publicarii
17.11.22 Exista 43.697 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03200000-3 03221000-6 03222000-3
Termenul limita pentru depunere:
19.12.22
Pretul estimativ:
1.097.633,65 RON - 2.195.267,30 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI - LEGUME SI FRUCTE - 2023-semnat.pdf
  2. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI-2023-semnat.pdf
  3. FORMULARE - 2023-semnat.doc
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de furnizare « CARTOFI, LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA » necesare pentru asigurarea hranei, destinata beneficiarilor gazduiti in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Mehedinti. Valoarea estimata a acordului cadru, include si transportul produselor alimentare la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Mehedinti. Acordul – cadru se va incheia cu maximum 2 operatori economici. Operatorii economici care intentionea...
Acord cadru de furnizare « CARTOFI, LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA » necesare pentru asigurarea hranei, destinata beneficiarilor gazduiti in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Mehedinti. Valoarea estimata a acordului cadru, include si transportul produselor alimentare la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Mehedinti. Acordul – cadru se va incheia cu maximum 2 operatori economici. Operatorii economici care intentioneaza sa depuna oferta, trebuie sa fie societati specializate in producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul lotului ofertat. Oferta se va depune pentru unul sau mai multe loturi.Estimarea valorica a cantitatilor de produse aferente acordului cadru se regaseste in anexele la prezentul Caiet de sarcini. Cantitatile de produse expuse in Caietul de sarcini, sunt estimative. Acestea pot fluctua in functie de fondurile bugetare alocate si de nivelul necesitatilor identificate la nivelul centrelor din subordine(inchidere de centre vechi sau infintare de centre noi). Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Notă : Precizăm că, în cazul în care procedura este selectată pentru controlul ex-ante al Agenţie Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) conform OUG nr. 98/2017 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea/entitatea contractantă iniţiatoare a procedurii de atribuire va pune la dispoziţia persoanelor împuternicite de ANAP (prin decizia de verificare) răspunsurile consolidate la solicitările de clarificări înainte de a le încărca şi publica în SEAP cu cel puţin 11 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilite în anunţul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu