Feedback
I.D.: 32676704

Acord-cadru frunizare alimente, necesar 2018-2019

Data publicarii
13.12.18 Exista 356.815 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03212100-1
Pretul estimativ:
31.500,00 RON - 31.500,00 RON
6.270,00 RON - 6.270,00 RON
31.350,00 RON - 31.350,00 RON
13.650,00 RON - 13.650,00 RON
130.000,00 RON - 130.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Acord-cadru pentru furnizarea varza alba pentru murat pentru perioada noiembrie 2018 – 31.12.2018., - cantitate minimă – 16.000 kg. - cantitate maximă – 21.000 kg. 5. Acord-cadru pentru furnizarea gem de fructe pentru perioada noiembrie 2018 – 31.12.2018., - cantitate minimă – 400 kg. - cantitate maximă – 570 kg. 1. Acord-cadru pentru furnizarea cartofi toamna pentru perioada...
2. Acord-cadru pentru furnizarea varza alba pentru murat pentru perioada noiembrie 2018 – 31.12.2018., - cantitate minimă – 16.000 kg. - cantitate maximă – 21.000 kg. 5. Acord-cadru pentru furnizarea gem de fructe pentru perioada noiembrie 2018 – 31.12.2018., - cantitate minimă – 400 kg. - cantitate maximă – 570 kg. 1. Acord-cadru pentru furnizarea cartofi toamna pentru perioada noiembrie 2018 – 31.05.2019., - cantitate minimă – 100.000 kg. - cantitate maximă – 130.000 kg. 3. Acord-cadru pentru furnizarea peste congelat, macrou perioada noiembrie 2018 – 31.12.2018., - cantitate minimă – 2.500 kg. - cantitate maximă – 3.500 kg. 4. Acord-cadru pentru furnizarea unt de masa tip B, 65% grasime perioada noiembrie 2018 – 31.12.2018., - cantitate minimă – 400 kg. - cantitate maximă – 570 kg.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru frunizare alimente, necesar 2018-2019 13.11.18
Acord-cadru de furnizare produse – Alimente 2018  
Acord-cadru de furnizare produse – Alimente 2018 11.06.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 9 (nouă) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 06.06.18
Acord-cadru de furnizare produse – materiale pentru amenajari interioare si exterioare pentru reparatii curente pentru anul 2018  
Acord-cadru de furnizare produse – materiale pentru amenajari interioare si exterioare pentru reparatii curente pentru anul 2018 05.06.18
Furnizare alimente: lot 1 - cartofi de toamnă, lot 2 - varză albă de toamnă pentru murat 07.10.19
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect furnizarea de energie electrica in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Energia electrica se achizitioneaza defalcat pe 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Achizitie de Servicii de realizare a aplicaţiei electronice tip Registru Unic Electronic (RUE) si Servicii de mentenanţa a aplicaţiei electronice tip RUE