ACORD CADRU: Elaborare proiect petru autorizarea executarii lucrarilor, proiect tehnic de executie, expertiza tehnica, audit energetic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru RK rest de lucrari reabilitare Pavilion 1 Sectia de Recuperare Neurologica locatia L. Pasteurs nr.26, Oradea. Activitatile necesare a fi efectuate asa cum sunt ele prezentate in caietul de sarcini, sunt:
A.Proiectare 1.E...
ACORD CADRU: Elaborare proiect petru autorizarea executarii lucrarilor, proiect tehnic de executie, expertiza tehnica, audit energetic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru RK rest de lucrari reabilitare Pavilion 1 Sectia de Recuperare Neurologica locatia L. Pasteurs nr.26, Oradea. Activitatile necesare a fi efectuate asa cum sunt ele prezentate in caietul de sarcini, sunt:
A.Proiectare 1.Elaborare proiect petru autorizarea executarii lucrarilor; 2. Proiect tehnic de executie, 3. Expertiza tehnica, 4. Audit energetic, 5. Asistenta tehnica din partea proiectantului
B.Executie lucrari 1. Executia lucrarilor de constructii (finisaje, instalatii electrice, sanitare, curenti slabi, climatizare, supraveghere video, etc conform caietului de sarcini si a temei de proiectare ): pentru RK rest de lucrari reabilitare Pavilion 1 Sectia de Recuperare Neurologica Remedieri pe perioada de garantie/perioada de notificare a defectelor .
Valoare estimată acord cadru si contracte subsecvente- lei fara TVA Pretul unitar pentru 1 mp de proiectare si executie este de 1602.18 lei fara TVA. Proiectarea este maxim 10% Valoare minima acord cadru pentru o cantitate de de 450 mp este de 720981 lei fara TVA; -Valoare maxima acord cadru pentru o cantitate de de 500 mp este de 801090 lei fara TVA; -Valoare minima contract subsecvent pentru o cantitate de de 415.23 mp este de 665273.20 lei fara TVA; -Valoare maxima contract subsecvent pentru o cantitate de de 465.23 mp este de 745382.20 lei fara TVA; Durata acordului cadru - 24 luni Valabilitatea/durata contractului subsecvent va fi 240 zile calendaristice de la constituirea garantiei de buna executie a contractului; Din care: Termen de predare expertiza tehnica, PT inclusiv verificarile pe arhitectura, rezistenta, instalatii, PSI, DTAC, DDE, DL, CS – 90 zile calendaristice de la intrarea in vigoare a contractului din care: - Obtinere avize si autorizatie de constructii – maxim 75 zile calendaristice de la data semnarii contractului. - Asistenta tehnica a proiectantului se va extinde pe toata durata derularii lucrarilor, pana la receptia finala a lucrarii. Executia lucrarilor va fii de maxim 150 zile calendaristice de la predarea amplasamentului si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor; Termenul pana la care se pot solicita clarificari este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor urmand ca autoritatea contractanta sa raspunda consolidat tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor;