1. Măşti de protectie,
Autoritatea contractantă a optat pentru încheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 24 de luni, având în vedere evoluţia situaţiei epidemiologice pe teritoriul României şi de evaluarea riscului de sănătate publică pentru perioada imediat următoare, care indică o creştere masivă a numărului de persoane infectate cu coronavirusul SARS-CoV-2, precum si masurile dispuse in sarcina Autorit...
1. Măşti de protectie,
Autoritatea contractantă a optat pentru încheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 24 de luni, având în vedere evoluţia situaţiei epidemiologice pe teritoriul României şi de evaluarea riscului de sănătate publică pentru perioada imediat următoare, care indică o creştere masivă a numărului de persoane infectate cu coronavirusul SARS-CoV-2, precum si masurile dispuse in sarcina Autoritatilor Locale prin Decrete si Ordonante Militare, in vederea limitarii infectării cu coronavirusul SARS-CoV-2 în rândul cetatenilor, inclusiv pentru copii din Sistemul National de Educatie din Institutiile de Invatamant situate pe raza Sectorului 4.
Produsele vor fi livrate in sectorul 4 Bucuresti sau la sediile autoritatilor contractante asociate pentru organizarea prezentei proceduri de atribuire.
Descrierea caracteristicilor produselor ce fac obiectul prezentei proceduri se regaseste la nivelul caietului de sarcini atasat anuntului de participare.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce pot face obiectul acordului-cadru/contractului subsecvent:
- Acordul-cadru: min 3.850.000 buc max 15.400.000 buc
- Contractul subsecvent: min 3.000.000 buc max 9.600.000 buc
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 9.600.000 lei
Modificarea acordului-cadru/contractului subsecvent de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP..
2. Manusi de protectie,
Autoritatea contractantă a optat pentru încheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 24 de luni, având în vedere evoluţia situaţiei epidemiologice pe teritoriul României şi de evaluarea riscului de sănătate publică pentru perioada imediat următoare, care indică o creştere masivă a numărului de persoane infectate cu coronavirusul SARS-CoV-2, precum si masurile dispuse in sarcina Autoritatilor Locale prin Decrete si Ordonante Militare, in vederea limitarii infectării cu coronavirusul SARS-CoV-2 în rândul cetatenilor, inclusiv pentru copii din Sistemul National de Educatie din Institutiile de Invatamant situate pe raza Sectorului 4.
Produsele vor fi livrate in sectorul 4 Bucuresti sau la sediile autoritatilor contractante asociate pentru organizarea prezentei proceduri de atribuire.
Descrierea caracteristicilor produselor ce fac obiectul prezentei proceduri se regaseste la nivelul caietului de sarcini atasat anuntului de participare.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce pot face obiectul acordului-cadru/contractului subsecvent:
- Acordul-cadru: min 77.000 cutii max 308.000 cutii
- Contractul subsecvent: min 32.000 cutii max 64.000 cutii
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 3.840.000 lei
Modificarea acordului-cadru/contractului subsecvent de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP..