Obiectivul acordului cadru il reprezinta achiziţia produselor ce fac obiectul caietului de sarcini, respectiv:
Dotarea cu Materiale didactice, produse specifice - Educaţie Muzicală, în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti" finanţat prin PNRR, componenta C15
Obiectul prezentei achizitii il ...
Obiectivul acordului cadru il reprezinta achiziţia produselor ce fac obiectul caietului de sarcini, respectiv:
Dotarea cu Materiale didactice, produse specifice - Educaţie Muzicală, în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti" finanţat prin PNRR, componenta C15
Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru cu o durata de valabilitate de 48 de luni, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea furnizarii produselor descrise prin caietul de sarcini.
Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru.
Descrierea produselor este făcută in Caietul de sarcini, in care se regasesc toate informaţiile necesare pentru elaborarea ofertei.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului Cadru se regasesc in cadrul caietului de sarcini.
Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.