Feedback
I.D.: 103816347

Acord-cadru - Dotarea cu Materiale didactice şi produse specifice laboratoare multidisciplinare a unităţilor de învăţământ din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti" finanţat prin PNRR, componenta C15

Data publicarii
08.10.24
Coduri CPV
39162100-6
Termenul limita pentru depunere:
12.11.24
Pretul estimativ:
1.992.804,00 RON - 1.992.804,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1227953.pdf
  2. Formulare_semnat.pdf
  3. Caiet de sarcini_semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul acordului cadru il reprezinta achiziţia produselor ce fac obiectul caietului de sarcini, respectiv: Dotarea cu Materiale didactice şi produse specifice laboratoare multidisciplinare a unităţilor de învăţământ din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Sectorul 4 al Municipiului Bucu...
Obiectivul acordului cadru il reprezinta achiziţia produselor ce fac obiectul caietului de sarcini, respectiv: Dotarea cu Materiale didactice şi produse specifice laboratoare multidisciplinare a unităţilor de învăţământ din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti" finanţat prin PNRR, componenta C15 Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea unui Acord-Cadru cu o durata de valabilitate de 48 de luni, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea furnizarii produselor descrise prin caietul de sarcini. Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru. Descrierea produselor este făcută in Caietul de sarcini, in care se regasesc toate informaţiile necesare pentru elaborarea ofertei. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului Cadru se regasesc in cadrul caietului de sarcini. Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu