Feedback
I.D.: 29043481

Acord-cadru de servicii: imprimare, copiere, fax si scanare documente pentru Primaria Municipiului Timisoara

Data publicarii
21.06.18 Exista 203.600 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79800000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.07.18
Pretul estimativ:
2.286.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1001317.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul cu care se va incheia acordul-cadru, va asigura: - Echipamentele cu specificaţiile din Anexa l a caietului de sarcini (toate echipamentele prezentate in oferta trebuie sa fie noi); - Consumabilele (piese de schimb, etc.), mentenanţa, întreţinerea şi serviciile de reparaţii atat pentru echipamentele existente în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, prezentate in Anexa 3 a caietului de sarcini, cât şi pentru ec...
Ofertantul cu care se va incheia acordul-cadru, va asigura: - Echipamentele cu specificaţiile din Anexa l a caietului de sarcini (toate echipamentele prezentate in oferta trebuie sa fie noi); - Consumabilele (piese de schimb, etc.), mentenanţa, întreţinerea şi serviciile de reparaţii atat pentru echipamentele existente în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, prezentate in Anexa 3 a caietului de sarcini, cât şi pentru echipamentele din Anexa 1, fără ca acestea sa constituie un cost suplimentar pentru achizitor, exceptând hârtia. Piesele de schimb trebuie să fie obligatoriu noi; - Implementarea unui software de monitorizare în timp real a numărului de pagini tipărite şi a necesarului de consumabile pentru toate echipamentele din Anexa 1 şi Anexa 3 a caietului de sarcini, astfel încât la sfârşitul fiecărei luni calendaristice acesta să realizeze automat un raport centralizat pe fiecare echipament privind numărul de pagini tipărite; - Instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor din Anexa 1 şi Anexa 3 a caietului de sarcini; - Livrarea consumabilelor dintr-un stoc tampon pentru fiecare model de echipament care se află la sediul Primariei Municipiului Timişoara, asigurandu-se astfel continuitatea activitatii in cadrul institutiei; - Intervenţii lunare de mentenanţă, astfel încat întregul parc de echipamente să se situeze în parametrii optimi de funcţionare; - Intervenţii de service gratuite nelimitate, la cerere. Aceste intervenţii se vor realiza prin intermediul unui Call Center pus la dispoziţie de prestator pe perioada programului de lucru al Primariei Municipiului Timişoara, cu excepţia zilelor declarate oficial nelucrătoare; - Timpul de răspuns la sesizări este de 30 minute; iar cel de rezolvare a problemelor tehnice de 60 minute. La sfârşitul fiecărei intervenţii se va realiza o fişă care conţine descrierea operaţiilor efectuate pentru remedierea defectelor. În cazul unui echipament la care nu se poate remedia defecţiunea la sediul autorităţii contractante şi necesită transportarea acestuia la sediul prestatorului, acesta din urmă va pune la dispoziţia Primariei Municipiului Timişoara un alt echipament similar în termen de maxim 24 ore de la sesizare; - Instruirea utilizatorilor la sediul Primariei Municipiului Timisoara, ori de cate ori este necesar acest lucru, fara costuri suplimentare din partea achizitorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente medicale pentru realizarea investiţiei: "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei îngrijirii spitaliceşti de urgenţă prin extinderea, modernizarea şi dotarea cu echipamente performante a Unităţii de Primiri Urgenţă a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Pius Brînzeu Timişoara" cod SMIS 121113 (7 loturi)  
Servicii având ca obiect "Tipărirea Monitorului Primăriei Municipiului Timişoara şi a Buletinelor informative cuprinzând Hotărâri şi Dispoziţii cu caracter normativ" (2 loturi)  
SERVICII DE PUBLICITATE Obiectul consultării este necesar pentru formularea cât mai precisă a valorii aferente serviciilor solicitate potenţialilor prestatori, în pregătirea documentaţiei pentru demararea unei achiziţii publice ce are ca obiect servicii de publicitate 05.07.24
Servicii de consultanta privind elaborarea studiului de oportunitate si a caietului de sarcini pentru activitatile de salubrizare stradala si curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet - deszapezire in Municipiul Timisoara 10.08.22
Servicii de reparare şi întreţinere a echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timişoara  
Consultare in vederea achiziţionării de - Servicii de publicitate pentru un eveniment cultural complex (cod CPV 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev.2)). 21.11.22
Servicii de proiectare faza ,, proiect tehnic" şi lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamentului 2 Pompieri Timişoara"  
Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă a instalaţiilor de automatizare şi proceselor automatizate din dotarea AQUATIM  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
REALIZARE ŞI MONTARE 80 PANOURI STRADALE PENTRU EXPOZIŢIA PATRIMONIUL SUB REFLECTOARE – TIMIŞOARA: LUMI PARALELE