Feedback
I.D.: 35454615

Acord-cadru de servicii de transport aerian pentru deplasările în cadrul proiectului Oraşe echitabile: integrarea Agendei 2030 în politicile locale în perioada de migrare şi flux de refugiaţi

Data publicarii
23.04.19 Exista 98.658 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
60400000-2
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de transport aerian pentru deplasările în cadrul proiectului Oraşe echitabile: integrarea Agendei 2030 în politicile locale în perioada de migrare şi flux de refugiaţi Valoarea minimă a acordului-cadru: 3.299,94 lei fără TVA, echivalentul a 700 Euro (curs valutar BNR din 23.01.2019 de 1 Euro=4,7142 lei) Valoarea maximă a acordului-cadru: 11.549,79 lei fără TVA, echivalentul a 2.450 Euro (curs valutar BNR din 23.01...
Servicii de transport aerian pentru deplasările în cadrul proiectului Oraşe echitabile: integrarea Agendei 2030 în politicile locale în perioada de migrare şi flux de refugiaţi Valoarea minimă a acordului-cadru: 3.299,94 lei fără TVA, echivalentul a 700 Euro (curs valutar BNR din 23.01.2019 de 1 Euro=4,7142 lei) Valoarea maximă a acordului-cadru: 11.549,79 lei fără TVA, echivalentul a 2.450 Euro (curs valutar BNR din 23.01.2019 de 1 Euro=4,7142 lei) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Cantitatea minimă pentru acordul-cadru: 2 bilete dus-întors Cantitatea maximă pentru acordul-cadru: 7 bilete dus-întors Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent: 1.649,97 lei, echivalentul a 350 Euro (curs valutar BNR din 23.01.2019 de 1 Euro=4,7142 lei). Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent: 3.299,94 lei, echivalentul a 700 Euro (curs valutar BNR din 23.01.2019 de 1 Euro=4,7142 lei). Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pentru un contract subsecvent: Cantitatea minimă pentru un contract subsecvent: 1 bilet dus-întors Cantitatea maximă pentru un contract subsecvent: 2 bilete dus-întors Autoritatea contractanta se obliga sa achizitioneze cantitatile minime din acordul-cadru. Orientativ, perioadele şi numărul biletelor de avion vor fi următoarele: 1. Iaşi – Valencia (Spania) şi retur – 1 bilet – perioada 4 – 8 martie 2019 2. Iaşi – Split (Croaţia) şi retur – 2 bilete – perioada aprilie 2019 3. Iaşi – Patras (Grecia) şi retur – 2 bilete – perioada martie 2020 4. Iaşi – Bologna (Italia) şi retur – 2 bilete – perioada iunie 2020 Durata acordului-cadru: 2 ani
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de servicii de transport aerian pentru deplasările în cadrul proiectului Oraşe echitabile: integrarea Agendei 2030 în politicile locale în perioada de migrare şi flux de refugiaţi 21.02.19
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele aparţinând I.P.J. Iaşi Cod de clasificare CPV : 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civilă auto (Rev.2), Cod de clasificare CPV : 66518100-5 Servicii de brokeraj de asigurări (Rev.2). Lotul nr. 1 - Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele existente în parcul I.P.J. Iaşi. Lotul nr. 2 - Servicii de asigurare obligatorie de răspunde civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele care vor intra în dotarea I.P.J. Iaşi, pe parcursul anului 2019.  
Servicii de deplasare in cadrul proiectului BioNanoTech-Suport, Cod CPV 63512000-1 - Vânzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev. 2)  
Servicii de deplasare in cadrul proiectului BioNanoTech-Suport, Cod CPV 63512000-1 - Vânzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev. 2)  
Servicii de deplasare in cadrul proiectului BioNanoTech-Suport, Cod CPV 63512000-1 - Vânzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev. 2)  
Acord cadru pentru furnizare carburanti auto pe baza de bonuri valorice 31.07.17
Acord-cadru de furnizare energie electrică de joasă tensiune la locurile de consum ale Judeţului Iaşi - Consiliul Judeţean Iaşi  
Achizitia de energie electrica CPV 09310000-5 Electricitate  
Acord cadru furnizare produse alimentare diverse la COLEGIUL AGRICOL ŞI DE INDUSTRIE ALIMENTARĂ “VASILE ADAMACHI” IASI 14.03.19
Acord cadru furnizare produse alimentare diverse la COLEGIUL AGRICOL ŞI DE INDUSTRIE ALIMENTARĂ “VASILE ADAMACHI" IASI 23.08.22