Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor
din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă
de 12 luni, împărțind în acest sens achiziția în 3 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității contractante,
precum și capacității...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor
din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă
de 12 luni, împărțind în acest sens achiziția în 3 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității contractante,
precum și capacității operatorilor economici.Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât piesele de schimb
și materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a autovehiculelor/autospecialelor din parcul auto al ISU
Teleorman, cât și serviciile menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători.În
derularea acordurilor-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanță preventivă și/sau corectivă va fi
achiziționat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai părților, în limita fondurilor
bugetare alocate.Ofertanții pot depune oferta de preț pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare tip/marcă de instalație
specială solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificațiilor caietului de sarcini.Operatorii economici trebuie
să facă dovada că dețin cel puțin un atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori
economici autorizați să execute servicii ce fac obiectul contractului. În situații în care, după atribuirea contractului,
fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a executa reparațiile curente
și reviziile tehnice la valoarea minimă sau maximă prezentată în caietul de sarcini.Acordul-cadru, ca modalitate specială
de atribuire a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate de produse și servicii pe care autoritatea contractantă
consideră că le va achiziționa ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord-cadru,
autoritatea contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile
fixe ce vor fi achiziționate în baza respectivului contract subsecvent.Serviciile și produsele de mentenanță preventivă și
corectivă ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor tehnice așa cum
sunt prevăzute în caietul de sarcini. Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente,
sunt menționate în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât piesele de schimb și
materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a a autospecialelor din parcul auto al ISU Teleorman, cât
și serviciile menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători.