Feedback
I.D.: 104201591

Acord-cadru de servicii de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni

Data publicarii
16.10.24
Coduri CPV
50112000
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni, împărțind în acest sens achiziția în 10 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității contractante, precum și capacit...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni, împărțind în acest sens achiziția în 10 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității contractante, precum și capacității operatorilor economici. Contractele subsecvente se vor atribui lunar pe baza devizelor de reparații în limita bugetului disponibil. Având în vedere natura operativă a unor autovehicule autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a atribui mai multe contracte subsecvente pentru același lot într-o singură lună respectând termenele și condițiile prevăzute la punctul 6 din caietul de sarcini.Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât piesele de schimb și materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a autovehiculelor/autospecialelor din parcul auto al ISU Teleorman, cât și serviciile menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători.În derularea acordurilor-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanță preventivă și/sau corectivă va fi achiziționat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai părților, în limita fondurilor bugetare alocate.Ofertanții pot depune oferta de preț pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare tip/marcă de instalație specială solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificațiilor caietului de sarcini.Operatorii economici trebuie să facă dovada că dețin cel puțin un atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizați să execute servicii ce fac obiectul contractului. În situații în care, după atribuirea contractului, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a executa reparațiile curente și reviziile tehnice la valoarea minimă sau maximă prezentată în caietul de sarcini.Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate de produse și servicii pe care autoritatea contractantă consideră că le va achiziționa ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile fixe ce vor fi achiziționate în baza respectivului contract subsecvent.Serviciile și produsele de mentenanță preventivă și corectivă ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor tehnice așa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini. Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente, sunt menționate în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât piesele de schimb și materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a a autospecialelor din parcul auto al ISU Teleorman, cât și serviciile menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu