Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor
din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă
de 24 de luni, împărțind în acest sens achiziția în 10 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității
contractante, precum și capacit...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor
din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica” al județului Teleorman pentru o perioadă
de 24 de luni, împărțind în acest sens achiziția în 10 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității
contractante, precum și capacității operatorilor economici. Contractele subsecvente se vor atribui lunar pe baza devizelor
de reparații în limita bugetului disponibil. Având în vedere natura operativă a unor autovehicule autoritatea contractantă
își rezervă dreptul de a atribui mai multe contracte subsecvente pentru același lot într-o singură lună respectând termenele
și condițiile prevăzute la punctul 6 din caietul de sarcini.Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât
piesele de schimb și materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a autovehiculelor/autospecialelor din
parcul auto al ISU Teleorman, cât și serviciile menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor
economici câștigători.În derularea acordurilor-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanță preventivă
și/sau corectivă va fi achiziționat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai părților,
în limita fondurilor bugetare alocate.Ofertanții pot depune oferta de preț pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare
tip/marcă de instalație specială solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificațiilor caietului de sarcini.Operatorii
economici trebuie să facă dovada că dețin cel puțin un atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare
cu operatori economici autorizați să execute servicii ce fac obiectul contractului. În situații în care, după atribuirea contractului,
fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a executa reparațiile curente
și reviziile tehnice la valoarea minimă sau maximă prezentată în caietul de sarcini.Acordul-cadru, ca modalitate specială
de atribuire a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate de produse și servicii pe care autoritatea contractantă
consideră că le va achiziționa ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord-cadru,
autoritatea contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile
fixe ce vor fi achiziționate în baza respectivului contract subsecvent.Serviciile și produsele de mentenanță preventivă și
corectivă ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor tehnice așa cum
sunt prevăzute în caietul de sarcini. Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente,
sunt menționate în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât piesele de schimb și
materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a a autospecialelor din parcul auto al ISU Teleorman, cât
și serviciile menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători Număr zile
până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 11-a
zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.