Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica" al judeţului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni, împărţind în acest sens achiziţia în 10 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităţilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor ...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţie şi întreţinere a autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Alexandru Dimitrie Ghica" al judeţului Teleorman pentru o perioadă de 24 de luni, împărţind în acest sens achiziţia în 10 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităţilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. Contractele subsecvente se vor atribui lunar pe baza devizelor de reparaţii în limita bugetului disponibil. Având în vedere natura operativă a unor autovehicule autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a atribui mai multe contracte subsecvente pentru acelaşi lot într-o singură lună respectând termenele şi condiţiile prevăzute la punctul 6 din caietul de sarcini.
Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze atât piesele de schimb şi materialele necesare pentru procesul de reparare şi întreţinere a autovehiculelor/autospecialelor din parcul auto al ISU Teleorman, cât şi serviciile menţionate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câştigători.
În derularea acordurilor-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanţă preventivă şi/sau corectivă va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, în limita fondurilor bugetare alocate.
Ofertanţii pot depune oferta de preţ pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare tip/marcă de instalaţie specială solicitat de către autoritatea contractantă, conform specificaţiilor caietului de sarcini.
Operatorii economici trebuie să facă dovada că deţin cel puţin un atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizaţi să execute servicii ce fac obiectul contractului. În situaţii în care, după atribuirea contractului, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-şi asumă obligaţia de a executa reparaţiile curente şi reviziile tehnice la valoarea minimă sau maximă prezentată în caietul de sarcini.
Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate de produse şi servicii pe care autoritatea contractantă consideră că le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în baza respectivului contract subsecvent.
Serviciile şi produsele de mentenanţă preventivă şi corectivă ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini. Cantităţile minime şi maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente, sunt menţionate în caietul de sarcini. Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze atât piesele de schimb şi materialele necesare pentru procesul de reparare şi întreţinere a a autospecialelor din parcul auto al ISU Teleorman, cât şi serviciile menţionate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câştigători
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.