Feedback
I.D.: 39374217

Acord cadru de servicii de intretinere si reparare pentru autoturismele din dotarea D.S. Iasi, piese de schimb si accesorii

Data publicarii
26.10.19 Exista 277.657 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.11.19
Pretul estimativ:
1.720.753,44 RON - 1.720.753,44 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1067044.pdf
  2. Documentatie de atribuire servicii de reparatii auto DS IASI.pdf
  3. Anexa la formularul de oferta excel Servicii reparare autoturisme DS IASI.xls
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de intretinere si reparare pentru autoturismele din dotarea D.S. Iasi, piese de schimb si accesorii. Acord cadru de servicii – durata acordului: 24 luni de la atribuire. In vederea asigurarii continuitatii procesului de productie al unitatii prin mentinerea in stare optima de functionare a parcului de masini si utilaje din dotarea autoritatii contractante, este necesara achizitia de servicii de reparare a autoturi...
Servicii de intretinere si reparare pentru autoturismele din dotarea D.S. Iasi, piese de schimb si accesorii. Acord cadru de servicii – durata acordului: 24 luni de la atribuire. In vederea asigurarii continuitatii procesului de productie al unitatii prin mentinerea in stare optima de functionare a parcului de masini si utilaje din dotarea autoritatii contractante, este necesara achizitia de servicii de reparare a autoturismelor, piese de schimb si accesorii. Procedura cuprinde 6 loturi: Componenta loturilor si cantitatile aferente se regasesc in caietul de sarcini. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent : lot1-415820,25 lei, lot2-265025,55 lei, lot3-155174,62 lei, lot4-97485,55 lei, lot5-97059,08 lei, lot6-93592,57 lei. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10- a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu