1. Servicii de curăţenie pentru sediul central al Curţii de Conturi a României,
Obiectul acordului-cadru îl constituie achiziţionarea de servicii de curăţenie necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii personalului Curţii de Conturi a României de la sediul central, conform cerinţelor din caietul de sarcini. Suprafaţa totală minimă estimată, ce face obiectul serviciilor de curăţenie, la data întocmir...
1. Servicii de curăţenie pentru sediul central al Curţii de Conturi a României,
Obiectul acordului-cadru îl constituie achiziţionarea de servicii de curăţenie necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii personalului Curţii de Conturi a României de la sediul central, conform cerinţelor din caietul de sarcini. Suprafaţa totală minimă estimată, ce face obiectul serviciilor de curăţenie, la data întocmirii prezentului caiet de sarcini este 5.600 mp.Suprafaţa totală maximă estimată, ce face obiectul serviciilor de curăţenie, în situaţia alocării unor spaţii, altele decât cele existente la data curentă, este 7.000 mp.Odată ce această limită maximă a fost atinsă valoric/cantitativ, acordul cadru nu va mai produce efecte.Acordul cadru va avea durata de 48 luni de la semnare şi va fi încheiat cu maximum 3 operatori economici, clasaţi pe primele trei locuri, în urma aplicării criteriului de atribuire.Autoritatea contractantă estimează atribuirea a minimum 4 contracte subsecvente.Durata contractelor subsecvente va fi de maxim 12 luni.Atribuirea contractelor subsecvente se va face în funcţie de necesităţile autorităţii contractante.Autoritatea contractantă îsi rezervă dreptul, ca în situaţia modificării numărului de posturi de lucru şi implicit suprafaţa sediilor, să încheie contracte subsecvente pentru noile suprafeţe.Valorile maxime şi minime estimate ale acordului cadru, ale celui mai mare şi ale celui mai mic contract subsecvent, sunt următoarele:-Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 3.360.000 lei fără TVA;-Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 2.688.000 lei fără TVA;-Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 840.000 lei fără TVA;-Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 224.000 lei fără TVA..
2. Servicii de curăţenie pentru sediile Camerelor de Conturi judeţene,
Obiectul acordului-cadru îl constituie achiziţionarea de servicii de curăţenie necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţii personalului de la sediile camerelor de conturi judeţene, conform caietului de sarcini.Suprafaţa totală minimă estimată, ce face obiectul serviciilor de curăţenie, la data întocmirii prezentului caiet de sarcini este 21.800 mp.Suprafaţa totală maximă estimată, ce face obiectul serviciilor de curăţenie, în situaţia alocării unor spaţii, altele decât cele existente la data curentă, este 25.000 mp.Odată ce această limită maximă a fost atinsă valoric/cantitativ, acordul cadru nu va mai produce efecte.Valorile maxime şi minime estimate ale acordului cadru, ale celui mai mare şi ale celui mai mic contract subsecvent, pentru sunt următoarele:-Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 12.000.000 lei fără TVA;-Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 10.464.000 lei fără TVA;-Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 3.000.000 lei fără TVA;-Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 2.616.000 lei fără TVA. Acordul cadru va avea durata de 48 luni de la semnare şi va fi încheiat cu maximum 3 operatori economici, clasaţi pe primele trei locuri, în urma aplicării criteriului de atribuire. Autoritatea contractantă estimează atribuirea a minimum 4 contracte subsecvente. Durata contractelor subsecvente va fi de maxim 12 luni. Atribuirea contractelor subsecvente se va face în funcţie de necesităţile autorităţii contractante.Autoritatea contractantă îsi rezervă dreptul, ca în situaţia modificării numărului de posturi de lucru şi implicit suprafaţa sediilor, să încheie contracte subsecvente pentru noile suprafeţe..