Feedback
I.D.: 73973035

Acord cadru de servicii de catering pentru beneficiarii proiectului

Data publicarii
10.10.22 Exista 86.246 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
21.10.22
Pretul estimativ:
1.229,54 RON - 214.502,57 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul proiectului "Incluziv pentru Dej - Dezvoltare locala prin masuri activ ->integrate de justitie sociala", cod smis 152188, Arhiepiscopia Vadului, Feleacului si Clujului achizitioneaza servicii de catering pentru beneficiarii proiectului care vor participa la Activitatea 4: 25 varstnici (A4) si Activitatea 5: copii care urmeaza cursurile Scoala dupa Scoala (A5.2) si copii si parinti care participa la activitati extr...
In cadrul proiectului "Incluziv pentru Dej - Dezvoltare locala prin masuri activ ->integrate de justitie sociala", cod smis 152188, Arhiepiscopia Vadului, Feleacului si Clujului achizitioneaza servicii de catering pentru beneficiarii proiectului care vor participa la Activitatea 4: 25 varstnici (A4) si Activitatea 5: copii care urmeaza cursurile Scoala dupa Scoala (A5.2) si copii si parinti care participa la activitati extracuriculare (A5.2). Acestia vor beneficia de hrana calda pe perioada participarii la activitati, sub forma de servicii de catering. Avand in vedere ca distribuirea hranei se va face in functie de derularea activitatilor, pentru achizitionarea serviciilor de catering se va incheia un acord cadru, cu incheierea de contracte subsecvente pentru fiecare tip de activitate pentru care se va cunoaste perioada de derulare si numarul de participanti. Achizitorul poate avea in derulare unul sau mai multe activitati. Pentru beneficiarii varstnici se achizitioneaza minim 25 meniuri - maxim 5250, cu o valoare estimata de min. 355,50 lei - max. 74.655,53 lei. Pentru beneficiarii beneficiarii de servicii extracuriculare se achizitioneaza minim 10 meniuri - maxim 100 meniuri, cu o valoare estimata de min. 218,51 lei - max. 2.185,11 lei. Pentru beneficiarii beneficiarii de servicii SDS se achizitioneaza minim 30 meniuri - maxim 6.300 meniuri, cu o valoare estimata de min. 655,53 lei - max. 137.661,93 lei. Descrierea detaliata si cerintele tehnice minime sunt descrise in Sectiunea II - Specificatii tehnice. A se vedea Documentatia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu