Feedback
I.D.: 87941841

Acord cadru de servicii de catering pentru beneficiari (etapa 2)

Data publicarii
11.10.23 Exista 71.001 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
16.10.23
Pretul estimativ:
1.788,80 RON - 100.310,40 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul proiectului "Incluziv pentru Dej - Dezvoltare locala prin masuri activ ->integrate de justitie sociala", cod smis 152188, Arhiepiscopia Vadului, Feleacului si Clujului achizitioneaza servicii de catering pentru beneficiarii proiectului care vor participa la Activitatea 4: 35 varstnici (A4) si Activitatea 5: copii care urmeaza cursurile Scoala dupa Scoala (A5.2), care se deruleaza in mun. Dej, str. Crisan nr 9B. Pe...
In cadrul proiectului "Incluziv pentru Dej - Dezvoltare locala prin masuri activ ->integrate de justitie sociala", cod smis 152188, Arhiepiscopia Vadului, Feleacului si Clujului achizitioneaza servicii de catering pentru beneficiarii proiectului care vor participa la Activitatea 4: 35 varstnici (A4) si Activitatea 5: copii care urmeaza cursurile Scoala dupa Scoala (A5.2), care se deruleaza in mun. Dej, str. Crisan nr 9B. Pentru achizitionarea serviciilor de catering se va incheia un acord cadru, urmat de incheierea a 2 contracte subsecvente. Descrierea detaliata si cerintele tehnice minime sunt descrise în Sectiunea II - Specificaţii tehnice. Pentru beneficiarii varstnici se achizitioneaza minim 35 meniuri - maxim 2.205, cu o valoare estimata de min. 963,20 lei - max. 60.681,60 lei. Pentru beneficiarii participant la activitatile de Scoala dupa Scoala (SDS) se achizitioneaza minim 30 meniuri - maxim 1.440 meniuri, cu o valoare estimata de min. 825,60 lei - max. 39.628,80 lei. Astfel, valoarea minima estimata a acordului cadru este de 1.788,80 lei si maxima 100.310,40 lei. Descrierea detaliata si cerintele tehnice minime sunt descrise in Sectiunea II - Specificatii tehnice. A se vedea Documentatia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu