Feedback
I.D.: 87734162

Acord cadru de servicii de catering pentru beneficiari (etapa 2)

Data publicarii
06.10.23 Exista 64.902 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
12.10.23
Pretul estimativ:
1.788,80 RON - 100.310,40 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul proiectului "Incluziv pentru Dej - Dezvoltare locala prin masuri activ ->integrate de justitie sociala", cod smis 152188, Arhiepiscopia Vadului, Feleacului si Clujului achizitioneaza servicii de catering pentru beneficiarii proiectului care vor participa la Activitatea 4: 35 varstnici (A4) si Activitatea 5: copii care urmeaza cursurile Scoala dupa Scoala (A5.2). Pentru achizitionarea serviciilor de catering se va ...
In cadrul proiectului "Incluziv pentru Dej - Dezvoltare locala prin masuri activ ->integrate de justitie sociala", cod smis 152188, Arhiepiscopia Vadului, Feleacului si Clujului achizitioneaza servicii de catering pentru beneficiarii proiectului care vor participa la Activitatea 4: 35 varstnici (A4) si Activitatea 5: copii care urmeaza cursurile Scoala dupa Scoala (A5.2). Pentru achizitionarea serviciilor de catering se va incheia un acord cadru, urmat de incheierea a 2 contracte subsecvente. Descrierea detaliata si cerintele tehnice minime sunt descrise în Sectiunea II - Specificaţii tehnice. Pentru beneficiarii varstnici se achizitioneaza minim 35 meniuri - maxim 2.205, cu o valoare estimata de min. 963,20 lei - max. 60.681,60 lei. Pentru beneficiarii participant la activitatile de Scoala dupa Scoala (SDS) se achizitioneaza minim 30 meniuri - maxim 1.440 meniuri, cu o valoare estimata de min. 825,60 lei - max. 39.628,80 lei. Astfel, valoarea minima estimata a acordului cadru este de 1.788,80 lei si maxima 100.310,40 lei. Descrierea detaliata si cerintele tehnice minime sunt descrise in Sectiunea II - Specificatii tehnice. A se vedea Documentatia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu