Feedback
I.D.: 35837713

Acord cadru de servicii de acceptare a platilor de impozite, taxe contributii si alte sume cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plata prin intermediul terminalelor POS la ghiseele Trezoreriei Statului apartinand DGRFP Craiova

Data publicarii
13.05.19 Exista 129.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66110000-4
Pretul estimativ:
87.261,44 RON - 87.261,44 RON
26.737,40 RON - 26.737,40 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform referatului de necesitate nr. CRR-TRZ 2807/08.02.2019 intocmit de Trezoreria Craiova, s-a estimat ca in cei doi ani de derulare a viitorului acord cadru se vor inregistra urmatoarele operatiuni: - in primul an se estimeaza un numar total de 6040 operatiuni cu cardul in valoare totala estimata de 8.912.468 lei - in al doilea an se estimeaza un numar total de 7586 operatiuni cu cardul in valoare totala estimata de 10....
Conform referatului de necesitate nr. CRR-TRZ 2807/08.02.2019 intocmit de Trezoreria Craiova, s-a estimat ca in cei doi ani de derulare a viitorului acord cadru se vor inregistra urmatoarele operatiuni: - in primul an se estimeaza un numar total de 6040 operatiuni cu cardul in valoare totala estimata de 8.912.468 lei - in al doilea an se estimeaza un numar total de 7586 operatiuni cu cardul in valoare totala estimata de 10.478.962 lei. - Valoarea MAXIMA estimata a ACORDULUI CADRU = 87.261,44 lei ; - Valoarea MINIMA estimata a ACORDULUI CADRU = 3.342,17 lei ; - Valoarea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 44.805,60 lei ; - Valoarea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 3.342,17 lei ; - Cantitatea MAXIMA estimata a ACORDULUI CADRU = 24 luni ; - Cantitatea MINIMA estimata a ACORDULUI CADRU = 1 luna; - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 12 luni; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 1 luna;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord Cadru servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe, contributii si alte sume cuvenite bugetului general consolidat - POS pentru ATCP din cadrul DGRFP Craiova, pentru 24 luni.  
Acord cadru de servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada IULIE 2021-IULIE 2023;  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre  
Acord Cadru servicii de acceptare a plăţilor taxelor ( vamale, pe valoare adaugata si accizelor) cuvenite bugetului general consolidat, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS pt DRV Craiova, 12 luni  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Servicii de mentenanta pentru masinile de numarat bancnote, masinile numarat monede si masinile de legat bancnote din dotarea unitatilor de Trezorerie din judetele: Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea, precum si piesele de schimb aferente tipurilor de masini.  
SERVICII DE REPARARE ŞI DE ÎNTREŢINERE, REVIZII TEHNICE PERIODICE SI ITP A AUTOTURISMELOR apartinand parcului auto al D.G.R.F.P. Craiova  
Acord Cadru de Prestari SERVICII CURATENIE pentru unitatile DGRFP Craiova (5 loturi) 28.11.22
Acord Cadru de Prestari SERVICII CURATENIE pentru unitatile DGRFP Craiova (5 loturi)