Acordul-cadru privind "Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor din UAT Cernica în cadrul "Programului national de cadastru şi carte funciară"" va fi incheiat pentru o perioada maxima de 4 ani (48 de luni), cu cel mult 5 operatori economici.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: organizarea lucrărilor sistematice de ca...
Acordul-cadru privind "Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor din UAT Cernica în cadrul "Programului national de cadastru şi carte funciară"" va fi incheiat pentru o perioada maxima de 4 ani (48 de luni), cu cel mult 5 operatori economici.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, recunoaşterea terenului, identificarea limitelor imobilelor, stabilirea limitelor imobilelor situate în extravilan, pregătirea fişei de date a imobilului, identificarea deţinătorilor şi colectarea actelor, întocmirea documentelor tehnice ale cadastrului, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.
Valorile minime şi maxime ale Acordului Cadru sunt:
valoare minimă: 1.439.460 lei fără TVA, reprezentand valoarea maxima estimata a lucrarilor de inregistrare sistematica ce vor fi executate pentru cele 4.498 imobile din intravilan, cu curti si constructii;
valoare maximă: 2.340.000 lei fără TVA, reprezentand contravaloarea lucrarilor cadastrale efectuate pentru inregistrarea a 7.000 imobile in intravilan si 1.000 imobile in extravilan.
Valorile minime şi maxime ale unui singur contract subsecvent:
valoare minimă: 74.500 lei fără TVA,
valoare maximă: 1.128.580 lei fără TVA
cantitatea minimă contract subsecvent: 239 imobile (230 imobile in intravilan si 9 imobile in extravilan)
cantitatea maximă contract subsecvent: 3.874 imobile (3.369 imobile in intravilan si 505 imobile in extravilan).
Frecventa de încheiere a contractelor subsecvente este de minim o etapa de atribuire a contractelor subsecvente pe an si maxim 2 etape de atribuire pe an, in limita necesitatilor Autoritatii Contractante si a fondurilor bugetare aprobate.
Durata contractelor subsecvente va fi de cel mult 12 luni începând de la data emiterii de către autoritatea contractantă a Ordinului de începere prestări servicii pana la recepţia Livrării de catre OCPI Ilfov a "Documentelor tehnice ale cadastrului final".
Durata efectiva de derulare a lucrarilor de specialitate, in cadrul fiecarui contract subsecvent atribuit, va fi de cel mult 150 zile de la data emiterii Ordinului de începere prestări servicii pana la receptia de catre OCPI Ilfov a Livrării "Documentor tehnice ale cadastrului spre publicare".
Numãrul de zile pânã la care se pot solicita clarificãri înainte de data limitã de depunere a ofertelor este de 15 zile.
Pot fi solicitate clarificari in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii anuntului de participare.
Autoritatea contractantã va rãspunde în mod clar si complet tuturor solicitãrilor de clarificãri transmise in interiorul acestui termen, in cel mult 4 zile de la primirea respectivelor solicitari;
Autoritatea contractantã va rãspunde în mod clar si complet tuturor solicitãrilor de clarificãri transmise in interiorul acestui termen cu cel putin 10 zile inainte de data limitã de depunere a ofertelor.