Feedback
I.D.: 84179830

ACORD-CADRU DE SERVICII avand ca obiect SERVICII DE MENTENANTA PENTRU: LOT 1: ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI – IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A LOT 2: ASCENSOARE BLOCURI LOCUINTE SOCIALE – STR. LIBERTATII, NR. 3, BL. 31 LOT 3: PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231

Data publicarii
03.07.23 Exista 91.408 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Pretul estimativ:
192.525,00 RON - 192.525,00 RON
25.100,00 RON - 25.100,00 RON
132.500,00 RON - 132.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1: ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI – IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A, II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:i) Durata acordului-cadru: 4(patru) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu un singur operator economic;iii) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;iv) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract...
1. LOT 1: ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI – IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A, II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:i) Durata acordului-cadru: 4(patru) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu un singur operator economic;iii) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;iv) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2025 pana la data de 31.12.2025;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2026 pana la data de 31.12.2026;- contract subsecvent nr. 5: de la data de 01.01.2027 pana la data implinirii celor 4 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru;v) Cantitatile estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini;vi) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: 350.125 lei fara TVA, 416.648,75 lei inclusiv TVA, defalcata astfel: - LOT 1 = 192.525 lei fara TVA, 229.104,75 lei cu TVA; - LOT 2 = 132.500 lei fara TVA, 157.675 lei cu TVA; - LOT 3 = 25.100 lei fara TVA, 29.869 lei cu TVA;vii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 1 = 44.885 lei fara TVA, 53.413,15 lei cu TVA; - LOT 2 = 30.500 lei fara TVA, 36.295 lei cu TVA; - LOT 3 = 5.900 lei fara TVA, 7.021 lei cu TVA.. 3. LOT 3: PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231, II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:i) Durata acordului-cadru: 4(patru) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu un singur operator economic;iii) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;iv) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2025 pana la data de 31.12.2025;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2026 pana la data de 31.12.2026;- contract subsecvent nr. 5: de la data de 01.01.2027 pana la data implinirii celor 4 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru;v) Cantitatile estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini;vi) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: 350.125 lei fara TVA, 416.648,75 lei inclusiv TVA, defalcata astfel: - LOT 1 = 192.525 lei fara TVA, 229.104,75 lei cu TVA; - LOT 2 = 132.500 lei fara TVA, 157.675 lei cu TVA; - LOT 3 = 25.100 lei fara TVA, 29.869 lei cu TVA;vii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 1 = 44.885 lei fara TVA, 53.413,15 lei cu TVA; - LOT 2 = 30.500 lei fara TVA, 36.295 lei cu TVA; - LOT 3 = 5.900 lei fara TVA, 7.021 lei cu TVA.. 2. LOT 2: ASCENSOARE BLOCURI LOCUINTE SOCIALE – STR. LIBERTATII, NR. 3, BL. 31, II.1.4) Informatii privind acordul-cadru pentru fiecare lot:i) Durata acordului-cadru: 4(patru) ani;ii) Modalitatea de incheiere: cu un singur operator economic;iii) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei;iv) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru:- contract subsecvent nr. 1: de la data incheierii acordului-cadru pana la data de 31.12.2023;- contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2024 pana la data de 31.12.2024;- contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2025 pana la data de 31.12.2025;- contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2026 pana la data de 31.12.2026;- contract subsecvent nr. 5: de la data de 01.01.2027 pana la data implinirii celor 4 ani pentru care s-a incheiat acordul-cadru;v) Cantitatile estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini;vi) Valoarea maxima estimata a acordurilor-cadru: 350.125 lei fara TVA, 416.648,75 lei inclusiv TVA, defalcata astfel: - LOT 1 = 192.525 lei fara TVA, 229.104,75 lei cu TVA; - LOT 2 = 132.500 lei fara TVA, 157.675 lei cu TVA; - LOT 3 = 25.100 lei fara TVA, 29.869 lei cu TVA;vii) Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru fiecare lot: - LOT 1 = 44.885 lei fara TVA, 53.413,15 lei cu TVA; - LOT 2 = 30.500 lei fara TVA, 36.295 lei cu TVA; - LOT 3 = 5.900 lei fara TVA, 7.021 lei cu TVA..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD-CADRU DE SERVICII: LOT 1 SERVICII DE MENTENANTA PENTRU CTA-URILE DIN DOTAREA SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE CLADIREA DIN PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A; LOT 2 SERVICII DE MENTENANTA PENTRU CHILLERELE SISTEMULUI DE RACIRE AL CLADIRII DIN PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A; LOT 3 SERVICII DE MENTENATA PENTRU SISTEMUL DE RACIRE AL SALII SERVERELOR, ETAJ 3, CLADIRE DIN PLOIESTI PIATA EROILOR 1A  
ACORD-CADRU DE SERVICII avand ca obiect SERVICII DE MENTENANTA PENTRU: LOT 1: ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI – IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A LOT 2: ASCENSOARE BLOCURI LOCUINTE SOCIALE – STR. LIBERTATII, NR. 3, BL. 31 LOT 3: PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231 02.05.23
ACORD-CADRU DE SERVICII: LOT 1 SERVICII DE MENTENANTA PENTRU CTA-URILE DIN DOTAREA SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE CLADIREA DIN PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A; LOT 2 SERVICII DE MENTENANTA PENTRU CHILLERELE SISTEMULUI DE RACIRE AL CLADIRII DIN PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A; LOT 3 SERVICII DE MENTENATA PENTRU SISTEMUL DE RACIRE AL SALII SERVERELOR, ETAJ 3, CLADIRE DIN PLOIESTI PIATA EROILOR 1A 10.04.23
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 25.05.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 15.06.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI 25.05.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu; LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare; LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare. 10.04.19