Feedback
I.D.: 43745386

ACORD-CADRU DE SERVICII avand ca obiect PRESTARE SERVICII DE PAZA PENTRU PUNCTE DE LUCRU ALE ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI (CAMINUL DE BATRANI, CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST si CANTINA SOCIALA)

Data publicarii
10.03.20 Exista 230.604 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
30.03.20
Pretul estimativ:
1.286.668,80 RON - 1.384.588,80 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.03.20 Publicat la 11.03.20 Publicat la 24.03.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani; ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici; iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o...
i) Durata acordului-cadru: 3(trei) ani; ii) Modalitatea de incheiere: cu mai multi operatori economici; iii) Numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru: maxim 3(trei) operatori economici; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul-cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila. iv) Modul de executare a acordului-cadru: fara reluarea competitiei; v) Calendarul estimativ si frecventa atribuirii contractelor subsecvente pe durata acordului-cadru: - contract subsecvent nr. 1: de la data de 01.05.2020 pana la data de 31.12.2020; - contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2021 pana la data de 31.12.2021; - contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2022 pana la data de 31.12.2022; - contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2023 pana la data de 30.04.2023. vi) Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru, respectiv pentru cel mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru: - acord-cadru: de la data de 01.05.2020 pana la data de 30.04.2023: minim 78.840 ore, maxim 84.840 ore; - contract subsecvent nr. 1: de la data de 01.05.2020 pana la data de 31.12.2020: minim 17.640 ore, maxim 18.790 ore; - contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2021 pana la data de 31.12.2021: minim 26.280 ore, maxim 28.450 ore; - contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2022 pana la data de 31.12.2022: minim 26.280 ore, maxim 28.450 ore; - contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2023 pana la data de 30.04.2023: minim 8.640 ore, maxim 9.150 ore. vii) Valoarea estimata a acordului-cadru: de la data de 01.05.2020 pana la data de 30.04.2023: minim 78.840 ore – 1.286.668,80 lei fara TVA (1.531.135,86 lei inclusiv TVA), maxim 84.840 ore – 1.384.588,80 lei fara TVA (1.647.660,66 lei inclusiv TVA); - contract subsecvent nr. 1: de la data de 01.05.2020 pana la data de 31.12.2020: minim 17.640 ore – 287.884,80 lei fara TVA, maxim 18.790 ore – 306.652,80 lei fara TVA; - contract subsecvent nr. 2: de la data de 01.01.2021 pana la data de 31.12.2021: minim 26.280 ore – 428.889,60 lei fara TVA, maxim 28.450 ore – 464.304,00 lei fara TVA; - contract subsecvent nr. 3: de la data de 01.01.2022 pana la data de 31.12.2022: minim 26.280 ore – 428.889,60 lei fara TVA, maxim 28.450 ore – 464.304,00 lei fara TVA; - contract subsecvent nr. 4: de la data de 01.01.2023 pana la data de 30.04.2023: minim 8.640 ore – 141.004,80 lei fara TVA, maxim 9.150 ore – 149.328,00 lei fara TVA. viii) Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru: contract subsecvent nr. 2/3: de la data de 01.01.2021 pana la data de 31.12.2021: minim 26.280 ore – 428.889,60 lei fara TVA, maxim 28.450 ore – 464.304,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
PRESTARE SERVICII DE PAZA PENTRU PUNCTE DE LUCRU ALE ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI (CAMINUL DE BATRANI, CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST si CANTINA SOCIALA) 13.03.23
PRESTARE SERVICII DE PAZA PENTRU PUNCTE DE LUCRU ALE ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI (CAMINUL DE BATRANI, CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST si CANTINA SOCIALA) 13.03.23
SERVICII DE PAZA PENTRU PUNCTE DE LUCRU ALE ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI (CAMINUL DE BATRANI, CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST si CANTINA SOCIALA)  
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, REVIZIE GENERALA, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI - IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A SI PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231 27.04.20
SERVICII DE MENTENANTA, REPARATII SI INTERVENTII IN CAZ DE AVARII PENTRU INSTALATIILE SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI SITUAT IN PIATA EROILOR, NR. 1A 22.07.20
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, REVIZIE GENERALA, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI - IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A SI PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231 01.04.19
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI: LOT 1 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere; LOT 2 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de stingere cu gaz Inergen; LOT 3 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de hidranti (interiori si exteriori) si statii de pompare pentru incendiu; LOT 4 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de desfumare; LOT 5 - Servicii revizii tehnice, reparatii si interventii la Sistemul de detectie si alarmare. 10.04.19
SERVICII DE INTRETINERE PREVENTIVA, REVIZIE GENERALA, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU ASCENSOARE SEDIUL ASSC PLOIESTI - IMOBIL PIATA EROILOR, NR. 1A SI PLATFORMA AUTORIDICATOARE DE MARFA CANTINA SOCIALA PLOIESTI - STR. MIHAI BRAVU NR. 231 20.05.19
SERVICII DE PAZA PENTRU PUNCTE DE LUCRU ALE ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI (CAMINUL DE BATRANI, CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST si CANTINA SOCIALA)  
SERVICII DE PAZA PENTRU PUNCTE DE LUCRU ALE ADMINISTRATIEI SERVICIILOR SOCIALE COMUNITARE PLOIESTI (CAMINUL DE BATRANI, CENTRUL SOCIAL DE URGENTA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST si CANTINA SOCIALA)