Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale
si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie,
Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul
limita pana la care orice operator ec...
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale
si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie,
Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in
legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari
sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.Eventualele
modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:1) Părțile contractante:1.1) din punct de vedere al
schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice
noi, al schimbarii sediului; 1.2) atunci când Prestatorul este înlocuit de un nou Prestator, in situatia in care drepturile
şi obligaţiile Prestatorului iniţial rezultate din contractul de achiziţie publică sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni
universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune sau divizare, de către un alt
operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare
să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda
aplicarea procedurililor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;2) Prețul contractului subsecvent
- Ajustarea pretului - în cazul în care au loc modificări legislative sau au fost emise de către autorităţile locale acte
administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunţarea la anumite taxe/impozite locale al căror efect se
reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului;3) Modalități de plată și recuperare
a creanțelor - in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei;4) Durata de implementare a contractului subsecvent - extindere
cu maxim 30 zile, in cazul unor modificari legislative si/sau ale procedurilor interne, ce pot surveni anterior incetarii
duratei contractului, precum si/sau in cazul unor conditii meteo deosebite;5) Subcontractanti. Terti - Subcontractanti - Introducerea/schimbarea
subcontractantilor/ exprimarea optiunii acestora de a fi platiti direct de Achizitor se poate opera in vederea unei mai bune
gestionari/derulari a contractului.