Feedback
I.D.: 74738108

Acord-cadru de servicii: Asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul: "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene"

Data publicarii
01.11.22 Exista 192.395 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71247000-1
Pretul estimativ:
999.288,12 RON - 999.288,12 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul achiziţiei publice este încheierea acordului-cadru de servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene".Autoritatea contractantă trebuie să asigure, în conformitate cu prevederile art. 22 lit. d) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată cu completările şi modificările ulterioare, verifi...
Scopul achiziţiei publice este încheierea acordului-cadru de servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene".Autoritatea contractantă trebuie să asigure, în conformitate cu prevederile art. 22 lit. d) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată cu completările şi modificările ulterioare, verificarea execuţiei corecte a lucrărilor de întreţinere drumuri judeţene prin diriginţi de specialitate sau operatori economici de consultanţă specializaţi, pe tot parcursul lucrărilor, autorizaţi conform Ordinului M.D.R.T. nr. 1496/2011, cu modificările şi completările ulterioare.Pe toata durata de execuţie a lucrărilor de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene pe 4 zone, prestatorul va asigura personal calificat şi suficient, respectiv cel puţin un responsabil/ diriginte de şantier pentru fiecare zonă de întreţinere, autorizat în subdomeniul 3.2 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviaţie, transport pe cablu – de interes judeţean.Numărul de personal de asistenţă tehnică va fi astfel determinat încât să poată acoperi activităţile solicitate, în condiţii optime, ţinând cont de complexitatea lucrărilor. În perioada de execuţie, în funcţie de volumul lucrărilor şi de complexitatea lor, prestatorul poate utiliza suplimentar personal specializat nenominalizat pentru urmărirea lucrărilor.Ofertantul va trebui să asigure dotarea corespunzătoare a diriginţilor de şantier cu mijloace de transport pentru deplasări, spaţii de lucru pentru activitatea de birou, echipamente de protecţia muncii, mijloace de comunicare, alte mijloace şi echipamente necesare desfăşurării activităţii. Prestaţia diriginţilor de şantier în cadrul acordului-cadru va trebui să dovedească independenţă, imparţialitate, respectarea întocmai a întregii legislaţii aplicabile. Diriginţii de şantier nu trebuie să aibă interese comerciale, agremente tehnice sau de altă natură în legătură cu lucrările care se vor executa, altele decât serviciile din acordul-cadru şi contractele subsecvente.Diriginţii de şantier răspund faţă de beneficiar, conform legii, pentru verificarea realizării corecte a execuţiei lucrărilor de întreţinere.Pentru îndeplinirea corespunzătoare a acordului-cadru şi a contractelor subsecvente de servicii de asistenţă tehnică de specialitate, precum şi pentru obţinerea unor remedii a părţii carosabile de calitate corespunzătoare, în scopul protejării vieţii oamenilor, a bunurilor acestora, a societăţii şi a mediului înconjurător, activitatea prestatorului se va desfăşura în paralel cu activitatea constructorului.În exercitarea verificării realizării execuţiei lucrărilor, diriginţii de şantier vor fi prezenţi pe şantier pe perioada execuţiei lucrărilor, respectiv pe întreaga durată de execuţie a remedierilor părţii carosabile. Prezenţa diriginţilor de specialitate pe şantier este obligatorie şi în cazul în care este solicitată de către beneficiar, executant sau organele de control. Toate evidenţele şi înregistrările efectuate de dirigintele de şantier vor fi puse la dispoziţia beneficiarului.Diriginţii de şantier nu pot desfăşura în cadrul acordului-cadru o altă activitate în cadrul construcţiilor pentru care sunt atestaţi sau autorizaţi.În cadrul acestui acord-cadru, prestatorul, prin diriginţii de şantier propuşi, va superviza acordul-cadru de lucrări de întreţinere drumuri judeţene în fază de execuţie, urmărind derularea activităţilor specifice, aşa cum sunt acestea specificate în caietul de sarcini şi în draftul de contract, după cum urmează: a) acordarea de asistenţă tehnică achizitorului pentru activităţile premergătoare începerii execuţiei lucrărilor (în perioada de pregătire); b) acordarea de asistenţă tehnică achizitorului pe parcursul execuţiei lucrărilor; c) acordarea de asistenţă tehnică achizitorului la recepţia la terminarea lucrărilor; d) acordarea de asistenţă tehnică achizitorului pentru perioada de garanţie; e) acordarea de asistenţă tehnică achizitorului la recepţia finală a lucrărilor. A. În perioada de pregătire a investiţiei: 1. Va studia caietul de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea remedierii defecţiunilor; 2. Va prelua amplasamentul (liber de orice sarcină) şi a reperele de nivelment şi le predă executantului; 3. Va participa împreună cu Antreprenorul la trasarea şi identificarea defecţiunilor ce trebuie remediate; 4. Va preda către executant terenul rezervat pentru organizarea de şantier (dacă este cazul); 5. Va verifica existenţa "Planului calităţii" şi a procedurilor/ instrucţiunilor tehnice pentru fiecare tip de defecţiune prezentată în caietul de sarcini. B. În perioada execuţiei lucrărilor: 1. Va urmări realizarea lucrărilor în conformitate cu prevederile caietului de sarcini şi ale reglementărilor tehnice în vigoare; 2. Va verifica existenţa documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în caietul de sarcini; 3. Va interzice utilizarea produselor pentru construcţii fără certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrement tehnic; 4. Va interzice utilizarea de procedee şi echipamente noi, neagrementate tehnic sau cu agremente tehnice la care avizul tehnic a expirat; 5. Va verifica respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice; 6. Va verifica respectarea "Planului calităţii", a procedurilor şi instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea ce face obiectul caietului de sarcini; 7. Va interzice executarea de lucrări de către personal necalificat; 8. Va participa la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante; 9. Va efectua verificările prevăzute în reglementările tehnice, va semna şi va ştampila documentele întocmite ca urmare a verificărilor, respectiv procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de recepţie calitativă a lucrărilor ce devin ascunse etc.; 10. Va urmări întocmirea şi ţinerea la zi pe şantiere, de către Antreprenorul General sau subantreprenori, a următoarelor documente: - jurnalul zilnic la şantier cuprinzând: lucrări executate, utilajele şi numărul de muncitori existent pe şantier, problemele deosebite apărute în execuţie, observaţii privind calitatea; - condica de betoane şi de mixturi asfaltice întocmite conform reglementărilor în vigoare, cu înregistrarea datelor de turnare şi testare a betonului şi a mixturii asfaltice; - certificat de conformitate şi de calitate pentru materiale şi echipamente puse în operă; 11.Va urmări încadrarea lucrărilor în termenul prevăzut în programul de lucrări al acestora, iar în cazul în care se constată neîndepliniri, defecţiuni şi rămâneri în urmă faţă de sarcinile menţionate mai sus, dirigintele de şantier va atenţiona constructorul, va informa beneficiarul şi va propune măsuri pentru remedierea de urgenţă a acestor neajunsuri; 12.Va verifica şi aviza situaţiile de lucrări prezentate de constructor spre decontare din punct de vedere cantitativ şi calitativ, pe baza caietelor de măsurători şi a preţurilor din propunerea financiară; 13.Va asistă la prelevarea de probe de la locul de punere în operă; 14.Va informa operativ beneficiarul privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri şi, după caz, va propune sistarea lucrărilor; 15.Va urmări respectarea de către executant a dispoziţiilor şi/ sau a măsurilor dispuse de beneficiar/ de organele abilitate. C. La recepţia lucrărilor, conform Legii nr. 10/1995 şi H.G. 343/2017: 1. Va asigura secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi va întocmi actele de recepţie; 2. Va prezenta în faţa comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor, referatul cu privire la modul în care a fost executată lucrarea; 3. Va urmări soluţionarea obiecţiilor cuprinse în anexele la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor şi îndeplinirea recomandărilor comisiei de recepţie; 4. Va preda către beneficiar actele de recepţie după efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor. D. Acordarea de asistenţă tehnică achizitorului pentru perioada de garanţie: 1. Va urmări rezolvarea remedierilor eventualelor deficienţe apărute în perioada de exploatare; 2. Va urmări comportarea remedierilor în perioada de garanţie. Aceasta activitate va presupune şi întocmirea de rapoarte semestriale şi transmiterea lor către Achizitor; 3. Va transmite achizitorului un raport special cu privire la defecţiunile care au apărut în perioada de garanţie şi pe care executantul trebuie sa le remedieze pe cheltuiala sa, dacă acestea s-au datorat nerespectării clauzelor contractuale de către executant. E. La recepţia finală a lucrărilor, conform Ordinului nr. 1496/2011: 1. Va preda către achizitor toate actele necesare de recepţie. Obligaţiile prevăzute mai sus nu sunt limitative, prestatorul prin diriginţii de şantier putând participa în calitate de reprezentant al beneficiarului la toate fazele privind realizarea lucrărilor, în limitele atribuţiilor stabilite prin reglementările tehnice aplicabile, în vigoare şi ale acordului-cadru şi contractelor subsecvente încheiate cu achizitorul.Diriginţii de şantier vor răspunde, potrivit legii, în cazul neîndeplinirii obligaţiilor prevăzute de Ordinul 1496/2011, precum şi în cazul neasigurării din culpa lor a realizării nivelului calitativ al lucrărilor prevăzut în caietele de sarcini şi în reglementările tehnice.Activitatea prestatorului dirigintelui de şantier va fi transpusă, în funcţie de bugetul alocat pentru fiecare contract subsecvent pe fiecare zonă de execuţie, într-un raport privind serviciul prestat. Acest raport va fi întocmit în funcţie de fiecare program de lucrări emis, din cadrul contractului subsecvent, de beneficiar către antreprenor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş"  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Servicii asistentă tehnica de specialitate prin diriginţi de santier pentru acordul cadru de executie de lucrări Lot 1:Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat aferente învăţământului preşcolar şi secundar inferior (grădiniţe şi şcoli gimnaziale)  
Servicii de proiectare faza ,, proiect tehnic" şi lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamentului 2 Pompieri Timişoara"  
Servicii elaborare SF+PT şi asigurarea asistenţei tehnice pe durata executării lucrărilor până la finalizarea acestora pentru obiectivul de investiţie " "Înfiintare Centru integrat de colectare separată prin aport voluntar destinat aglomerarii urbane Municipiul Timisoara" finanţat prin PNRR, Apel nr.PNRR/2022/C3/S/I.1.C, Subinvestiţia I.1.c, Componenta C3 - Managementul Deşeurilor  
Lucrări - proiectare şi execuţie privind "Amenajare intersecţie DJ 692A cu DC 46, în Dudeştii Noi"  
Asistenţă tehnică - DIRIGENŢIE DE ŞANTIER pentru obiectivul de investiţie "REABILITAREA, REFUNCŢIONALIZAREA ŞI REVITALIZAREA CONACULUI MOCIONI DIN FOENI, JUDEŢUL TIMIŞ", Acronim: REVER-MOCIONI, Cod: CALL03-1  
Asistenţă tehnică - DIRIGENŢIE DE ŞANTIER pentru obiectivul de investiţie "REABILITAREA, REFUNCŢIONALIZAREA ŞI REVITALIZAREA CONACULUI MOCIONI DIN FOENI, JUDEŢUL TIMIŞ", Acronim: REVER-MOCIONI, Cod: CALL03-1  
Asistenţă tehnică - DIRIGENŢIE DE ŞANTIER pentru obiectivul de investiţie "REABILITAREA, REFUNCŢIONALIZAREA ŞI REVITALIZAREA CONACULUI MOCIONI DIN FOENI, JUDEŢUL TIMIŞ", Acronim: REVER-MOCIONI, Cod: CALL03-1  
Asistenţă tehnică - DIRIGENŢIE DE ŞANTIER pentru obiectivul de investiţie "REABILITAREA, REFUNCŢIONALIZAREA ŞI REVITALIZAREA CONACULUI MOCIONI DIN FOENI, JUDEŢUL TIMIŞ", Acronim: REVER-MOCIONI, Cod: CALL03-1