Feedback
I.D.: 76829868

Acord-Cadru de produse-"Hrana pentru oameni 2023-2024", 24 luni, cu trei operatori economici.

Data publicarii
23.12.22 Exista 87.746 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15530000-2 03221230-7 03222111-4 15821200-1 15542000-9 15545000-0 15131130-5 03221270-9 15331500-2 15863000-5 15613310-4 15551000-5 15332400-8 15811300-9 15332200-6 15870000-7 15331100-8 15850000-1 15511210-8 03212212-9 15611000-4 03142500-3 15331427-6 15131310-1 15812100-4 03221113-1 03221111-7 15331460-9 15512100-1 15330000-0 15331400-1 15411200-4 15831200-4 03222000-3 03222110-7
Termenul limita pentru depunere:
26.01.23
Pretul estimativ:
74.229,00 RON - 3.499.650,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1167689.pdf
  2. clauze contractuale obligatori.pdf
  3. caiet sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare Hrana pentru oameni diverse pentru prepararea alimentelor necesare pacientilor internati, cu incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici , conform Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor co...
Furnizare Hrana pentru oameni diverse pentru prepararea alimentelor necesare pacientilor internati, cu incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici , conform Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18 zile. In prezent produsele se achizitioneaza in baza Acordurilor cadru cu valabilitate pana la 31.07.2024 (Anunţului de participare nr. CN1042782 / 19.05.2022). Tot mai multi promitenti furnizori sunt in imposibilitatea de a mentine oferta in baza careia s-au intocmit acordurile cadru in cauza. Acordurile cadru din prezenta procedura si contractele subsecvente aferente se vor intocmi dupa ce promitenti furnizori parte in acordurile cadru valabile in urma licitatiei din 2022 nu vor mai valabile (inclusiv in cazul negatiilor de livrare). Reluarea competiţiei, se va face de catre Autoritatea contractanta promitent ACHIZITOR si va avea loc in termen de un an de la data semnarii acordurilor cadru, prin intermediul SEAP, conform Art.118 alin(1) lit b, art. 119 din Legea nr 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va transmite invitaţie de participare la reofertare către toţi furnizorii semnatari ai acorduiui-cadru. In cazul ofertelor clasate la egalitate pe primul loc, in urma reluarii competitiei prin intermediul SEAP, in vederea departajarii acestora achizitor va solicita noi propuneri financiare pentru lotul respectiv. In situatia in care si la reofertare vor fi ofertate preturi egale se va relua procesul de reofertare ( noi propuneri financiare) pana la momentul in care se va realiza departajarea ofertelor pe pozitii distincte in clasament. Achizitorul fixează un termen limită de 3 zile pentru prezentarea ofertelor financiare solicitate ca urmare a reofertarii pentru ofertele clasate la egalitate. Achizitorul atribuie fiecare contract subsecvent ofertantului care a prezentat cea mai bună ofertă, pe baza criteriului de atribuire precizat în documentaţia de atribuire în temeiul căruia a fost încheiat acordul-cadru. Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare să modifice elementele/condiţiile care fac obiectul reluării competiţiei numai în sensul diminuarii valorii ofertei financiare şi fără să afecteze elementele/condiţiile stabilite.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-Cadru de produse-„Hrana pentru oameni 2023-2024”, 24 luni, cu trei operatori economici.  
Acord-Cadru de produse-"Hrana pentru oameni 2022-2024", 24 luni, cu trei operatori economici. 24.06.22
Acord-Cadru de produse-"Hrana pentru oameni 2022-2024", 24 luni, cu trei operatori economici. 24.10.22
Acord-cadru de furnizare Licenţă Microsoft SharePoint sau echivalent 13.08.24
Furnizarea, transportul şi distribuţia de fructe (mere), lapte, produse lactate şi produse de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate / acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Municipiul IAŞI, în anii şcolari 2018-2019 şi 2019-2020, 2020- 2021 în cadrul Programului pentru Şcoli al României - Acord Cadru 3 ani 25.01.19
Furnizare de energie electrica  
Acord-cadru cu 3 operatori economici pentru furnizarea de materiale sanitare farmaceutice pentru 24 de luni 10.11.23
Acord-cadru cu 3 operatori economici pentru furnizarea de materiale sanitare farmaceutice pentru 24 de luni  
Acord-cadru cu 3 operatori economici pentru furnizarea de materiale sanitare farmaceutice pentru 24 de luni  
Proiectare si executie bransament energie electrica Lot 1 :,, Reabilitare imobil Str. Lapusneanu nr.28 – Proiectare si executie bransament energie electrica(LES si Post de transformare)" Lot 2 : ,, Consolidare Observator Astronomic-Proiectare si executie bransament energie electrica-(LES si Post de transformare)“ 26.10.20