Feedback
I.D.: 80637844

Acord cadru de Prestari SERVICII REVIZIE ASCENSOARE pentru unitatile DGRFP Craiova (5 loturi)

Data publicarii
07.04.23 Exista 78.191 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.04.23
Pretul estimativ:
22.040,00 RON - 350.560,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini ASCENSOARE-signed.pdf
  2. Formulare 1-11.doc
  3. Formular 12 model ACORD CADRU - SEAP.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul cadru ce urmează a fi atribuit are ca obiect Prestari SERVICII servicii de întreţinere, verificare, supraveghere, intervenţie la solicitări, reparare şi revizie generală ascensoare persoane, transport valori şi platforma ridicătoare pentru persoane cu dizabilităţi astfel: Lot 1 – DGRFP Craiova - Cantitatea MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU = 48 interventii lunare + 2 revizii generale + 24 interventii urgenta + piese...
Acordul cadru ce urmează a fi atribuit are ca obiect Prestari SERVICII servicii de întreţinere, verificare, supraveghere, intervenţie la solicitări, reparare şi revizie generală ascensoare persoane, transport valori şi platforma ridicătoare pentru persoane cu dizabilităţi astfel: Lot 1 – DGRFP Craiova - Cantitatea MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU = 48 interventii lunare + 2 revizii generale + 24 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a ACODULUI CADRU = 4 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 24 interventii lunare + 2 revizii generale + 12 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 2 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; Lot 2 – ATCP Dolj - Cantitatea MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU = 12 interventii lunare + 1 revizii generale + 12 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a ACODULUI CADRU = 1 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 6 interventii lunare + 1 revizii generale + 6 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 1 interventii lunare + 1 revizii generale + 1 interventii urgenta + piese reparatii; Lot 3 – AJFP Mehedinti - Cantitatea MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU = 48 interventii lunare + 2 revizii generale + 24 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a ACODULUI CADRU = 4 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 24 interventii lunare + 2 revizii generale + 12 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 2 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; Lot 4 – AJFP Gorj - Cantitatea MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU = 48 interventii lunare + 2 revizii generale + 24 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a ACODULUI CADRU = 4 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 24 interventii lunare + 2 revizii generale + 12 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 2 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; Lot 5 – AJFP Gorj – platforma - Cantitatea MAXIMA estimata a ACORDULUI CADRU = 12 interventii lunare + 1 revizii generale + 12 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a ACORDULUI CADRU = 1 interventii lunare + 1 revizii generale + 2 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 6 interventii lunare + 1 revizii generale + 6 interventii urgenta + piese reparatii; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 1 interventii lunare + 1 revizii generale + 1 interventii urgenta + piese reparatii; Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunere ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu