Feedback
I.D.: 30676043

Acord-cadru de prestari "Servicii de masa in regim catering pentru elevii cu CES in anii scolari 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022"

Data publicarii
12.09.18 Exista 158.234 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55524000-9
Pretul estimativ:
3.021.632,00 RON - 3.021.632,00 RON
755.408,00 RON - 755.408,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie Acordul cadru avand ca obiect prestare servicii de masa in sistem catering pentru elevii cu CES inscrisi in unitatea scolara, in spatiul pus la dispozitie cu titlu gratuit de catre operatorul economic care va presta serviciile. . Durata Acordului cadru va fi de maxim 4 ani scolari. Contractele subsecvente se vor atribui fara reluarea competitiei. Se vor incheia 4 contracte ...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie Acordul cadru avand ca obiect prestare servicii de masa in sistem catering pentru elevii cu CES inscrisi in unitatea scolara, in spatiul pus la dispozitie cu titlu gratuit de catre operatorul economic care va presta serviciile. . Durata Acordului cadru va fi de maxim 4 ani scolari. Contractele subsecvente se vor atribui fara reluarea competitiei. Se vor incheia 4 contracte subsecvente, a caror perioada va fi cea a unui an scolar, adica: Contract subsecvent nr 1, perioada valabilitate: an scolar 2018/2019; Contract subsecvent nr 2, perioada valabilitate: an scolar 2019/2020; Contract subsecvent nr 3, perioada valabilitate: an scolar 2020/2021; Contract subsecvent nr 4, perioada valabilitate: an scolar 2021/2022. Valoarea maxima estimata pe perioada a 4 ani scolari este de 3.021.632,00 LEI fara TVA; Valoarea minima estimata pe perioada a 4 ani scolari este de 1.934.210,00 LEI fara TVA; Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent este de 755.408,00 LEI FARA TVA; Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent este de 483.552,50 LEI FARA TVA; Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile : 6 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor). Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de furnizare de produse "Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe şi legume proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev". Codul unic de identificare potrivit art. 4 din HG 419/2018 este: 4244512/2020/A6 11.11.20
Acord cadru pentru 24 de luni de prestări servicii de pază si protectie la Pavilionul Central-Spital, cu sediul în Gura Humorului, Piata Republicii, nr. 1, Servicii de monitorizare la sediul administrativ cu sediul în Gura Humor, Bld. Bucovina, nr. 17 si Servicii de monitorizare la sectia pediatrie cu sediul în Gura Humor, Str. Lt. Viorel Marceanu, nr. 24 08.04.21
Acord cadru pentru 24 de luni de prestări servicii de pază si protectie la Pavilionul Central-Spital, cu sediul în Gura Humorului, Piata Republicii, nr. 1, Servicii de monitorizare la sediul administrativ cu sediul în Gura Humor, Bld. Bucovina, nr. 17 si Servicii de monitorizare la sectia pediatrie cu sediul în Gura Humor, Str. Lt. Viorel Marceanu, nr. 24 10.05.21
Acord cadru pentru 24 de luni de prestări servicii de pază si protectie la Pavilionul Central-Spital, cu sediul în Gura Humorului, Piata Republicii, nr. 1, Servicii de monitorizare la sediul administrativ cu sediul în Gura Humor, Bld. Bucovina, nr. 17 si Servicii de monitorizare la sectia pediatrie cu sediul în Gura Humor, Str. Lt. Viorel Marceanu, nr. 24 08.04.21
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani  
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani  
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani  
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani  
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani  
Servicii de paza a obiectivelor din cadrul Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, Filialele Teritoriale de Imbunatatiri Funciare si Sediul Centralei ANIF anii 2023 - 2024, acord cadru pe 2 ani