Autoritatea contractanta va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparații și întreținere a autovehiculelor
/ autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti - Ilfov, pentru
o perioada de 24 luni, împărțind în acest sens obiectul procedurii în 17 loturi, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor
autorității contractante, precum și ca...
Autoritatea contractanta va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparații și întreținere a autovehiculelor
/ autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti - Ilfov, pentru
o perioada de 24 luni, împărțind în acest sens obiectul procedurii în 17 loturi, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor
autorității contractante, precum și capacității operatorilor economici.Autoritatea contractanta este interesată să achiziționeze
atât piesele de schimb și materialele necesare în procesul de reparare și întreținere a autovehiculelor, cât și serviciile
menționate, acestea urmând a se efectua în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători.În derularea acordurilor-cadru
se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanță preventivă și/sau corectivă va fi achiziționat doar în baza unui
contract subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai părților, în limita fondurilor bugetare alocate.Ofertanții pot
depune ofertă de preț pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare marcă / tip de autovehicul solicitat de către
autoritatea contractanta, conform specificațiilor din Caietul de sarcini.În situația în care, după atribuirea acordului-cadru,
fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-și asumă obligația de a executa reparațiile curente
și reviziile tehnice la valoarea maximă prezentată în fișa de date a achiziției.Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire
a unui contract de achiziție publică, conține cantități estimate de produse și servicii pe care autoritatea contractantă consideră
că le va achiziționa ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea
contractantă având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile fixe ce
vor fi achiziționate în cadrul respectivului contract subsecvent.Serviciile și produsele aferente prestării serviciilor de
mentenanță corectivă și preventivă ce se vor achiziționa trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor
tehnice așa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor
subsecvente, sunt menționate în Caietul de sarcini.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita
de depunere a ofertelor / candidaturilor: 15 zileAutoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu 10 zile
înaintea termenului maxim de depunere a ofertelor.