Autoritatea contractanta va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţii şi întreţinere a autovehiculelor / autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Dealul Spirii" Bucureşti - Ilfov, pentru o perioada de 24 luni, împărţind în acest sens obiectul procedurii în 17 loturi, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operator...
Autoritatea contractanta va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de reparaţii şi întreţinere a autovehiculelor / autospecialelor din parcul auto al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Dealul Spirii" Bucureşti - Ilfov, pentru o perioada de 24 luni, împărţind în acest sens obiectul procedurii în 17 loturi, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici.
Autoritatea contractanta este interesată să achiziţioneze atât piesele de schimb şi materialele necesare în procesul de reparare şi întreţinere a autovehiculelor, cât şi serviciile menţionate, acestea urmând a se efectua în atelierele specializate ale operatorilor economici câştigători.
În derularea acordurilor-cadru se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanţă preventivă şi/sau corectivă va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, în limita fondurilor bugetare alocate.
Ofertanţii pot depune ofertă de preţ pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare marcă / tip de autovehicul solicitat de către autoritatea contractanta, conform specificaţiilor din Caietul de sarcini.
În situaţia în care, după atribuirea acordului-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-şi asumă obligaţia de a executa reparaţiile curente şi reviziile tehnice la valoarea maximă prezentată în fişa de date a achiziţiei.
Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate de produse şi servicii pe care autoritatea contractantă consideră că le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent.
Serviciile şi produsele aferente prestării serviciilor de mentenanţă corectivă şi preventivă ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Cantităţile minime şi maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente, sunt menţionate în Caietul de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor: 15 zile
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu 10 zile înaintea termenului maxim de depunere a ofertelor.