Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de întreținere și reparații instalații speciale
ce se află montate pe autospecialele de intervenție și salvare de la înălțimi din parcul auto al I.S.U. Teleorman pentru o
perioadă de 24 de luni, împărțind în acest sens achiziția în 3 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității
contractante, precum și capa...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de întreținere și reparații instalații speciale
ce se află montate pe autospecialele de intervenție și salvare de la înălțimi din parcul auto al I.S.U. Teleorman pentru o
perioadă de 24 de luni, împărțind în acest sens achiziția în 3 loturi, astfel încât să corespundă mai bine necesităților autorității
contractante, precum și capacității operatorilor economici.Autoritatea contractantă este interesată să achiziționeze atât
piesele de schimb și materialele necesare pentru procesul de reparare și întreținere a instalațiilor speciale, cât și serviciile
menționate, acestea efectuându-se în atelierele specializate ale operatorilor economici câștigători.În derularea acordurilor-cadru
se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanță preventivă și/sau corectivă va fi achiziționat doar în baza unui
contract subsecvent, semnat de către reprezentanții legali ai părților, în limita fondurilor bugetare alocate.Ofertanții pot
depune oferta de preț pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare tip/marcă de instalație specială solicitat de
către autoritatea contractantă, conform specificațiilor caietului de sarcini.Operatorii economici trebuie să facă dovada că
dețin cel puțin un atelier specializat sau că au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici
autorizați să execute servicii ce fac obiectul contractului. În situați în care, după atribuirea contractului, fondurile alocate
sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-și asumă obligația de a executa reparațiile curente și reviziile
tehnice la valoarea maximă prezentată în fișa de date.Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de
achiziție publică, conține cantități estimate de produse și servicii pe care autoritatea contractantă consideră că le va achiziționa
ulterior, cantități care apar la nivelul documentației de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă
având obligația, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitățile fixe ce vor fi achiziționate
în baza respectivului contract subsecvent.Serviciile și produsele de mentenanță preventivă și corectivă ce se vor achiziționa
trebuie să îndeplinească în totalitate cerințele minime ale specificațiilor tehnice așa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini.
Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente, sunt menționate în caietul de sarcini.