Autoritatea contractanta va incheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de întreținere și reparații instalații speciale
ce se află montate pe autospecialele de intervenție și salvare de la înălțimi din parcul auto al ISU Bucuresti-Ilfov pentru
o perioada de 24 luni, impartind in acest sens obiectul in 2 loturi, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii
contractante, precum si capacitati...
Autoritatea contractanta va incheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de întreținere și reparații instalații speciale
ce se află montate pe autospecialele de intervenție și salvare de la înălțimi din parcul auto al ISU Bucuresti-Ilfov pentru
o perioada de 24 luni, impartind in acest sens obiectul in 2 loturi, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii
contractante, precum si capacitatii operatorilor economici.Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze atat
piesele de schimb si materialele necesare in procesul de reparare si intretinere a instalațiilor speciale, cat si serviciile
mentionate, acestea efectuandu-se in atelierele specializate ale operatorilor economici castigatori.In derularea acordurilor-cadru
se va avea in vedere faptul ca orice serviciu de mentenanta preventiva si/ sau corectiva va fi achizitionat doar in baza unui
contract subsecvent, semnat de catre reprezentantii legali ai partilor, in limita fondurilor bugetare alocate.Ofertantii pot
depune oferta de pret pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare marca/ tip de instalație specială solicitat de
catre autoritatea contractanta, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.In situatia in care, dupa atribuirea acordurilor-cadru,
fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa întreținerile și
reparațiile la valoarea maxima prezentata in fisa de date a achizitiei.Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire
a unui contract de achizitie publica, contine cantitati estimate de servicii și de produse pe care autoritatea contractanta
considera ca le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord-cadru,
autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile
fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.Serviciile si produsele aferente executarii serviciilor
de mentenanta corectiva si preventiva ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime ale specificatiilor
tehnice asa cum sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime și maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor
subsecvente, sunt mentionate in Caietul de sarcini.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita
de depunere a ofertelor / candidaturilor: 15;Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu 10 zile
înaintea termenului limită de depunere a ofertelor.