Autoritatea contractanta va incheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii instalaţii speciale ce se află montate pe autospecialele de intervenţie şi salvare de la înălţimi din parcul auto al ISU Bucuresti-Ilfov pentru o perioada de 24 luni, impartind in acest sens obiectul in 2 loturi, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor eco...
Autoritatea contractanta va incheia acorduri-cadru de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii instalaţii speciale ce se află montate pe autospecialele de intervenţie şi salvare de la înălţimi din parcul auto al ISU Bucuresti-Ilfov pentru o perioada de 24 luni, impartind in acest sens obiectul in 2 loturi, astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor autoritatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici.
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze atat piesele de schimb si materialele necesare in procesul de reparare si intretinere a instalaţiilor speciale, cat si serviciile mentionate, acestea efectuandu-se in atelierele specializate ale operatorilor economici castigatori.
In derularea acordurilor-cadru se va avea in vedere faptul ca orice serviciu de mentenanta preventiva si/ sau corectiva va fi achizitionat doar in baza unui contract subsecvent, semnat de catre reprezentantii legali ai partilor, in limita fondurilor bugetare alocate.
Ofertantii pot depune oferta de pret pentru unul sau mai multe loturi, detaliat pe fiecare marca/ tip de instalaţie specială solicitat de catre autoritatea contractanta, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
In situatia in care, dupa atribuirea acordurilor-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-si asuma obligatia de a executa întreţinerile şi reparaţiile la valoarea maxima prezentata in fisa de date a achizitiei.
Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achizitie publica, contine cantitati estimate de servicii şi de produse pe care autoritatea contractanta considera ca le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta avand obligatia, ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.
Serviciile si produsele aferente executarii serviciilor de mentenanta corectiva si preventiva ce se vor achizitiona trebuie sa indeplineasca in totalitate cerintele minime ale specificatiilor tehnice asa cum sunt prevazute in Caietul de sarcini. Cantitatile minime şi maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente, sunt mentionate in Caietul de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor: 15;
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu 10 zile înaintea termenului limită de depunere a ofertelor.