Feedback
I.D.: 47333700

Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX.

Data publicarii
19.06.20 Exista 56.886 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
28.07.20
Pretul estimativ:
955.646,00 RON - 955.646,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE - Reparare si intretinere chiller-ventiloconvectoare.docx
  2. Strategie de contractare serv. de reparare si intretinere instalatie de incalzire-racire.pdf
  3. Anexa Fisa de date- Cantitati minime si maxime.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In baza acordului-cadru si a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX., conform legislaţiei în vigoare şi în conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire. Durata acordului-cadru: 2 ani calendaristici .Frecvenţa: În baz...
In baza acordului-cadru si a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX., conform legislaţiei în vigoare şi în conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire. Durata acordului-cadru: 2 ani calendaristici .Frecvenţa: În baza acordului-cadru se vor încheia contracte subsecvente anual, sau ori de câte ori este nevoie. Valoarea estimată a acordului cadru este de: 955.646,00 lei fără TVA. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 477.823,00 lei fără TVA. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX.  
Acord-cadru – servicii de reparare și întreținere a instalației de încălzire/răcire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primăriei Municipiului Timișoara, Direcției de Evidență a persoanelor, cladirii INCUBOXX  
Acord cadru -servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX  
Acord-cadru de prestări servicii de reparare și întreținere a instalației de încălzire/răcire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primăriei Municipiului Timișoara, Direcției de evidență a persoanelor, clădirii INCUBOXX 28.07.20
Acord-cadru de prestări servicii de reparare și întreținere a instalației de încălzire/răcire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primăriei Municipiului Timișoara, Direcției de evidență a persoanelor, clădirii INCUBOXX  
Acord-cadru de prestări servicii de "Intretinere terenuri de sport cu suprafata de iarba naturala si a zonelor verzi limitrofe acestora, din incinta stadionului de rugby Gheorghe Rascanu din Timisoara". 21.07.20
Acord – cadru de prestari “Servicii poştale constând în preluarea, prelucrarea, transportul şi livrarea la destinatari a corespondenţei Primăriei Municipiului Timişoara” 09.04.19
Servicii de inchirierea fără cumpărare a unui echipament tip centrală telefonică digitala, întreţinerea şi mentenanţa echipamentului 08.08.19
Servicii de inchirierea fără cumpărare a unui echipament tip centrală telefonică digitala, întreţinerea şi mentenanţa echipamentului 30.08.19
Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata(inclusiv serviciile de transport) 22.04.19