Feedback
I.D.: 81999281

ACORD CADRU DE PRESTĂRI SERVICII DE DEZVOLTARE LA CERERE ŞI SERVICII DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ CU ACŢIUNI PREVENTIVE, SUPORT TEHNIC ŞI MENTENANŢĂ HARDWARE PENTRU SISTEMELE INFORMATICE SIIIR, EDUSAL şi PMIPN

Data publicarii
13.05.23 Exista 716.151 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72262000-9
Pretul estimativ:
83.566,00 RON - 270.000,00 RON
83.566,00 RON - 981.199,00 RON
83.566,00 RON - 1.199.840,00 RON
83.566,00 RON - 1.199.840,00 RON
83.566,00 RON - 981.199,00 RON
83.566,00 RON - 1.226.091,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. lot 1: ianuarie 2023 – aprilie 2023, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării ...
1. lot 1: ianuarie 2023 – aprilie 2023, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora.. 5. lot 5: mai 2024 – august 2024, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora.. 2. lot 2: mai 2023 – august 2023, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora.. 3. lot 3: septembrie - decembrie 2023, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora.. 4. lot 4: ianuarie 2024 – aprilie 2024, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora.. 6. lot 6: septembrie 2024–decembrie 2024, Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive şi evolutive pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN şi SIIIR  
ACORD CADRU DE PRESTĂRI SERVICII DE DEZVOLTARE LA CERERE ŞI SERVICII DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ CU ACŢIUNI PREVENTIVE, SUPORT TEHNIC ŞI MENTENANŢĂ HARDWARE PENTRU SISTEMELE INFORMATICE SIIIR, EDUSAL şi PMIPN 09.03.23
ACORD CADRU DE PRESTĂRI SERVICII DE DEZVOLTARE LA CERERE ȘI SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ CU ACȚIUNI PREVENTIVE, SUPORT TEHNIC ȘI MENTENANȚĂ HARDWARE PENTRU SISTEMELE INFORMATICE SIIIR, EDUSAL și PMIPN  
ACORD CADRU DE PRESTĂRI SERVICII DE DEZVOLTARE LA CERERE ȘI SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ CU ACȚIUNI PREVENTIVE, SUPORT TEHNIC ȘI MENTENANȚĂ HARDWARE PENTRU SISTEMELE INFORMATICE SIIIR, EDUSAL și PMIPN  
Servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive şi evolutive pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN şi SIIIR 30.05.22
"Licenţe Oracle Database Enterprise Edition destinate bazelor de date necesare funcţionării componentelor Sistemului Informatic Integrat Vamal şi echipamentele hardware pe care vor fi instalate şi servicii asociate de instalare, configurare, migrare baze de date şi suport tehnic pe 3 ani" 11.11.21
Asigurarea mentenanţei preventive, corective, evolutive si adaptive, în vederea îmbunătăţirii parametrilor de funcţionare ai Sistemului Naţional de Informaţii privind Vizele – SNIV si subsistemelor aferente acestuia(NVIS, VIS Mail etc)  
Soluţie securitate front-end MF 20.08.21
Servicii de asistenta tehnica software, intretinere si asigurare piese de schimb la extinderea Sistemul de Adresare Publica din Centrul de Control al Urgentei din Afara Amplasamentului  
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.