1. lot 1: ianuarie 2023 – aprilie 2023,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării ...
1. lot 1: ianuarie 2023 – aprilie 2023,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..
5. lot 5: mai 2024 – august 2024,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..
2. lot 2: mai 2023 – august 2023,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..
3. lot 3: septembrie - decembrie 2023,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..
4. lot 4: ianuarie 2024 – aprilie 2024,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..
6. lot 6: septembrie 2024–decembrie 2024,
Obiectul achizitiei il constituie achizitia unor servicii de dezvoltare la cerere si servicii de asistenţă tehnică cu acţiuni preventive, suport tehnic si mentenanţă hardware pentru sistemele informatice EDUSAL, PMIPN, SIIIRServiciile vor consta în asigurarea asistenţei tehnice cu acţiuni preventive, evolutive, suport tehnic şi mentenanţă hardware în vederea funcţionării în condiţii optime a sistemelor informatice, precum şi dezvoltarea la cerere a acestora..