Feedback
I.D.: 67011517

Acord Cadru de prestări "SERVICII DE ÎNHUMARE PENTRU PERSOANELE DECEDATE PE RAZA SECTORULUI 5"

Data publicarii
11.03.22 Exista 773.323 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98371200-6
Termenul limita pentru depunere:
24.03.22
Pretul estimativ:
27.864,74 RON - 668.753,76 RON
Documente participare:
  1. CAIET SARCINI INHUMARE.pdf
  2. FORMULARE.pdf
  3. MODEL ACORD CADRU.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul Cadru vizează prestarea de servicii înhumare pentru persoanele decedate pe raza Sectorului 5, finanţat din bugetul local, ai căror aparţinători se află în imposibilitatea de a suporta costurile de înhumare precum şi a persoanelor decedate pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucureşti, ale căror familii nu au posibilitatea să asigure înhumarea acestora, sau persoana obligată să dispună în legătură cu înmormântarea s...
Acordul Cadru vizează prestarea de servicii înhumare pentru persoanele decedate pe raza Sectorului 5, finanţat din bugetul local, ai căror aparţinători se află în imposibilitatea de a suporta costurile de înhumare precum şi a persoanelor decedate pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucureşti, ale căror familii nu au posibilitatea să asigure înhumarea acestora, sau persoana obligată să dispună în legătură cu înmormântarea se găseşte într-un loc necunoscut ori nu îşi îndeplineşte obligaţia. Autoritatea contractantă stabileşte prin anunţul de participare simplificat unul sau două termene-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare: 2 zile Se va consulta secţiunea II.1.4) În cazul în care, din orice motiv, informaţiile suplimentare sau răspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări transmise de către operatorii economici nu sunt transmise în termenele prevăzute la art. 161 din Legea nr. 98/2016, deşi clarificările sau informaţiile suplimentare au fost solicitate de operatorul economic în termenul prevăzut în anunţul de participare/de participare simplificat, sau în cazul în care documentele achiziţiei se modifică semnificativ, aceasta va prelungi perioada stabilită iniţial pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare. Autoritatea contractantă are obligaţia să revizuiască DUAE aferent procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială/acordului-cadru în cauză, în situaţia în care criteriile de calificare şi selecţie sunt modificate în sensul micşorării nivelurilor acestora sau eliminării lor. Nu este admisă prelungirea termenului-limită de depunere a ofertelor în cazul în care modificările propuse de Autoritatea contractantă sunt substanţiale în sensul în care acestea determină luarea măsurii de anulare a procedurii de atribuire deoarece: i. afectează atât de mult elementele ce descriu contextul achiziţiei publice încât au ca efect schimbarea indicatorilor principali ce caracterizează rezultatul contractului ce urmează a fi atribuit, fapt ce afectează nivelul de competiţie sau schimbă piaţa de profil la care se adresează; conduc la modificări substanţiale a criteriilor de calificare şi selecţie, în sensul extinderii nivelului acestora sau introducerii unora noi, fapt ce determină restrângerea competiţiei, sau favorizarea unor anumiţi operatori economici. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor: 8 zile. Autoritatea/entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu maxim 2 zile inainte data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de prestari servicii de înhumare pentru persoanele decedate pe raza Sectorului 5 24.04.24
Acord-cadru de prestari servicii de înhumare pentru persoanele decedate pe raza Sectorului 5 24.04.24
Contract de prestări "SERVICII DE PROIECTARE LA FAZA STUDIU DE FEZABILITATE CU ELEMENTE DE DALI pentru investiţia: "CONSOLIDARE, MODIFICĂRI INTERIOARE, MODERNIZARE, SUPRAETAJARE SI SCHIMBAREA DESTINATIEI IMOBILULUI SITUAT IN STRADA MUNTII CARPATI NR. 72" 11.08.20
Contract de furnizare bonuri valorice pentru carburant auto 15.07.24
Contract de furnizare bonuri valorice pentru carburant auto 14.10.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Cartuşe de toner şi consumabile pentru fotocopiatoare, imprimante şi faxuri 21.08.23
Cartușe de toner și consumabile pentru fotocopiatoare, imprimante și faxuri