Feedback
I.D.: 86255503

Acord-cadru de Lucrari de intretinere, mentenanta la instalatii si sisteme, reparatii, inclusiv reparatii capitale si lucrari de construire la imobilele/cladirile aflate in administrarea Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti

Data publicarii
27.08.23 Exista 678.279 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
3.134.539.403,10 RON - 3.134.539.403,10 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze lucrari de constructii ce constau în reparatii curente ale constructiilor si instalatiilor aferente acestora, la cladiri constand in urmatoarele categorii principale:Lucrari de reparatii generale si renovare;Lucrari de infrastructura rutiere, insule ecologice;Lucrari de instalatii pentru cladiri;Lucrari de curenti slabi;Lucrari de instalatii electrice;Lucrari de izolar...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze lucrari de constructii ce constau în reparatii curente ale constructiilor si instalatiilor aferente acestora, la cladiri constand in urmatoarele categorii principale:Lucrari de reparatii generale si renovare;Lucrari de infrastructura rutiere, insule ecologice;Lucrari de instalatii pentru cladiri;Lucrari de curenti slabi;Lucrari de instalatii electrice;Lucrari de izolare/hidroizolare;Lucrari de instalatii termice si de ventilatii;Lucrari de tamplarieEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru si a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata Acordului Cadru se regasesc in cadrul anexelor caietului de sarcini Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.Avand in vedere ca documentatia de atribuire contine un set minim de informatii specifice referitoare la estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul ca aceste cantitati minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si ulterior in acordul-cadru reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile reale ale autoritatii contractante.In acest sens avand in vedere faptul ca efectele acordului cadru vizeaza in principal stabilirea termenilor şi condiţiilor care guvernează contractele de achiziţie publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce priveşte preţul unitar şi, după caz, cantităţile avute în vedere, in baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016, promitentul-Achizitor îşi rezerva dreptul/opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă estimată pentru acordul-cadru, pentru fiecare categorie de lucrare (echipament necesar) în parte. Pretul articolelor care vor fi achizitionate suplimentar in baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiara ce sta la baza acordului-cadru (ajustat dupa caz conform formula de ajustare), perioada de timp in care se va putea utiliza aceasta optiune de catre promitentul Achizitor: pe toata durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. Modificarea de valoare scăzută prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se trateaza si calculeaza distinct de modificarea in baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru - Lucrări de extindere, consolidare, modernizare, creştere a eficienţei energetice a clădirilor publice, destinate procesului de învăţământ, precum si a altor cladiri /imobile publice de pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord-cadru de lucrări de reabilitare, consolidare, renovare si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Acord-cadru - Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti pentru reabilitarea, consolidarea, renovarea si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord cadru Servicii integrate de printare, copiere, scanare  
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 04.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate  
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanţei, a operaţiilor de întreţinere şi reparaţie a imobilelor şi/sau clădirilor 18.04.23